تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
۰
plusresetminus
دشمن در اغتشاشات سال گذشته اقدامات خود را کاملا هدفمند به‌کار گرفته بود که با رویکرد به‌موقع ملت با بصیرت ایران فتنه‌های غربی‌ها خنثی شد.
بن‌بست رسانه‌هایی که برای اشاعه اهداف غربی‌ها کار می‌کنند
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ مختاری در یادداشتی نوشت: در مقاطع و زمان‌های مختلف در کشورمان شاهد اقدامات متعدد دشمنان علیه کشورمان بوده‌ایم، اقداماتی که برای پیشبرد منافع دشمنان، غربی‌ها و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است تا بتوانند فرهنگ و رویکرد فربی‌ها را بر کشورهای منطقه و به‌ویژه ایران اسلامی حاکم کنند.

فعالیت دشمنان علیه کشورمان به منظور مقابله با رویکرد ایران اسلامی و انقلاب اسلامی است؛ چرا که جمهوری اسلامی ایران تجلی اسلام ناب محمدی است و با اقدام مقابل در برابر دشمنان به‌عنوان الگو مناسبی برای سایر ملت‌ها است و دشمنان کشورمان این مهم را برنمی‌تابند.

با توجه به آنچه که در رسانه‌های مختلف و به‌ویژه اینستاگرام می‌بینم، دشمن اقدامات خود را کاملا هدفمند و برای فروپاشی خانواده و در ادامه نابودی و شستشوی مغزی جوانان قرار داده است. اهدافی که از سوی دشمن دنبال می‌شود بدبینی جوانان کشور و سایر اقشار سنی مختلف نسبت به کشور از سوی دیگر نشان دادن تنها تنها وضع مطلوب سایر کشور را در قبال مشکلات عادی کشور عزیزمان ایران است.

تا حدی امپراتوری دروغین رسانه‌ای دشمن به‌ویژه در جریان‌های  فتنه کار خود را درست انجام داده بود؛ اما بعد از آن به شکست و کم‌رنگ شدن نقش خود در رسانه‌ها منجر و تاثیرگذاری آن کمتر شد.

کار اصلی این رسانه‌ها بدبین کردن خانواده، رواج خیانت و نابودی مادر خانواده با عادی جلوه دادن روابط دختران پسران است که اگر این مسائل اجرا شود مادر خانواده به فساد کشیده می‌شود از طرفی فرزندان خانواده هم از کانون مقدس و اصلی خانواده فاصله بگیرند نتیجه بازخورد سریع و هیجانی جوانان کشور است.

در جریانات سال گذشته در این رسانه‌ها ابتدا رویکردی هیجانی، تند محور و گاهی نزاعی را شاهد بودیم، به‌ویژه جوانان که روحیه هیجانی و زودبازخوردی دارند، اما به مرور زمان و هدایت این اتفاقات توسط نیروهای کشورمان، این فتنه‌های حساب شده خوابید که البته پشت پرده این جریانات دشمن کاملا حساب شده برنامه‌های خود را در ایران هدایت می‌کرد.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdchzqnzi23nx-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما