تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵
۰
plusresetminus
اگر امام خمینی(ره) توانستند حکومت را از چنگال طاغوتیان نجات دهند، با کمک پشتیبانی مردمی بصیر و آگاه بود.
انقلابی از جنس عشق
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ انقلاب مقدس‌ جمهوری اسلامی‌ درحالی به‌وجود آمد که حکومت طاغوت بر مردم حاکم شده بود و امام خمینی(ره) که دانش آموخته مکتب خاندان عصمت و طهارت بود، با الهام گرفتن از سبک سیاق قیام امام حسین علیه‌السلام علیه یزید و یزیدیان، در مقابل دستگاه جور سکوت نکردند و با کمک مردمی که مطیع محض اوامر ولی زمان خویش بودند؛ توانستند انقلابی را به‌وجود آورند که زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد.

این هدف آرمان مقدسی بود که خط بطلانی برتمام عمّالِ خود باخته و مهره‌های دست نشانده ستم‌کاران و دیکتاتورهای جهان کشید.

این زمان بود که دستِ ستم، ستم‌شاهی با کمک و یک‌دلی با ولی زمان خویش انقلابي از جنس نور پدید آوردند؛ که تلألو و درخشش چشم جهانیان را به خود معطوف ساخت؛ الگویی راستین برای تمام آزادی خواهان جهان شد. این تازه شروع خط و راهی بود که قرار است در ایستگاه ظهور پایان مأموریت گیرد.

این مسیر از همان ابتدا با ستیزه‌جویی‌ها و دشمنی‌هایی همراه شد، که هم‌اکنون با وجود گذشت بیش‌از ۴۰ سال از این انفجار نور، دشمنان کوردل این نهضت، هنوز سعی در خاموش کردن تلألو‌های نورانی این انفجار را دارند؛ اما غافل از اینکه، با خاموش نمودن هر درخشش و تلألو نوری از این انقلاب، هزاران تلألو از آن ساطع خواهد شد که پرفروغ‌تر مسیر رسیدن به ظهور را ادامه خواهند داد.

مسیری که اگر در آن مسیر یک قاسم سلیمانی، یک احمدی روشن، یک شهریاری، یک شهید فخری‌زاده را دشمن به خیال باطل خودش بتواند از مسیر جدا کند، از هر قطره خون این شعاع‌های نورانی منابعی از نور عالم را خواهد گرفت. و اگر بخواهیم به بررسی علل اصلی ماندگاری این انقلاب با وجود تمام کارشکنی‌ها، تحریم‌ها، تهدیدها و توطئه‌ها این بوده؛ رهبری دوم از جنس رهبری اول بودند، همه لحاظ مبانی هم به لحاظ اصول هم به لحاظ خط فکری و امام خامنه‌ای از همان ابتدا فرمودند «راه ما راه امام خمینی(ره) است» و با قدرت این مسیر را ادامه می‌دهیم تا پرچم این نهضت به دست صاحب اصلی آن برسد.

دومین دلیل پیروزی ماندگار انقلاب ارتباط قلبی و دلی مردم با حاکمیت است. اگر امام خمینی(ره) توانستند حکومت را از چنگال طاغوتیان نجات دهند، با کمک پشتیبانی مردمی بصیر و آگاه بود که خطر را احساس کردند و انفاس طیبه و بر حق حضرت امام خمینی(ره) بر آن‌ها اثر گذاشت؛ این‌ها و خون‌های شهدای همین ملت از عوامل مهمی است که بقای نظام ما را تائید کرد. 

در حادثه تروریستی بزدلانه اخیر که دشمن استیصال و حقارت خود را که نمود عینی جلوه شیطان‌صفتی دشمن است را به‌صورت عینی به نمایش گذاشت. شیاطین بزرگ آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلستان که با دست‌های جنایت‌کار خود این تروریست‌ها را پروراندند؛ تا جایی که هیلاری کلینتون در کتاب گزینه‌های دشوار خود صراحتا اذعان می‌کند داعش را ما به‌وجود آوردیم، ولی ما می‌بینیم در این حادثه دلخراش آمریکا جنایت‌کار برای موجه جلوه دادن خود ۶ ساعت زودتر از اعلام خود داعش، اعلام می‌کند کار داعش بوده؛ اینجاست که دم خروس از حرف‌های بی‌اساس آن‌ها بیرون می‌زند.

دشمن به‌دلیل شکست‌های پی در پی در منطقه به‌ویژه در طوفان‌الاقصی که بنابه فرموده رهبر حکیم فرزانه انقلاب اسلامی شکست غیرقابل ترمیم سعی دارد تمرکز اذهان عمومی را از این شکست دور کند و می‌آید و شروع به توسعه دادن میدان نبرد می‌کند.

امروز حماس ۵۰ شهرک رژیم صهیونیستی را آواره کرده و ۵۰۰ هزار اسرائیلی در تل‌آویو در زیرزمینی‌ها زندگی می‌کنند و تمامی این شهرک‌ها در نوار مرزی با حماس هستند و قدرت به دست حماس افتاده است و حماس از ۷۰ هزار نیرویی که دارد فقط هزار و ۲۰۰  شهید داده است و آمریکا و اسرائیل مسبب تمام شکست‌هایشان را جمهوری اسلامی می‌دانند و نقش رهبری در این نظام مقدس و رژیم صهیونیستی عامل بدبختی‌هایش را امروز در کرمان می‌بیند؛ یعنی سرباز وطنی که توانست نیروهای مقاومت برای ایستادگی جلوی این قدرت‌های پوشالی به‌وجود آورد دلاور مرد ما سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی.

نظم نوین جهانی و تغییر قدرت از غرب به شرق درحال شکل‌گیری است و این اقدامات بزدلانه و مقبوحانه تلاشی است تا زوال خود را به تعقیب اندازند و انفجار نور بودن انقلاب ما و ساطع شدن تلألو آن بر کل جهان به وضوح قابل مشاهده است.


نویسنده: تاج‌الدینی

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcfycdyvw6dm1a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما