تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۵
۰
plusresetminus
یادداشت؛

این مردم

بسیاری تلاش می‌کردند براساس رویدادهای انقلاب‌های دنیا سرنوشت انقلاب اسلامی ایران را پیش‌بینی کنند ولی انقلاب مردم ما شباهتی به انقلاب‌های دیگر ندارد.
این مردم
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ انقلاب اسلامی مردم ایران از پدیده‌های بی‌نظیر در چند قرن گذشته و حتی کم‌نظیر در تاریخ بشریت است. در سال‌های گذشته بسیاری تلاش می‌کردند انقلاب اسلامی را با انقلاب‌های پیش‌از آن مقایسه کنند.

آنها می‌کوشیدند براساس رویدادهای انقلاب‌های دنیا سرنوشت انقلاب اسلامی ایران را پیش‌بینی کنند و بر این اساس برای مبارزه با آن برنامه‌ریزی کنند.

اما انقلاب اسلامی مردم ایران هیچ شباهتی با انقلاب‌های کشورهای دیگر نداشته و ندارد. به همین دلیل سرنوشت این انقلاب نه به‌وسیله نظریه‌پردازان غربی یا سیاست‌مداران شرقی رقم خواهد خورد و نه به‌وسیله انحراف‌های مسئولان و مشکلات داخلی! انقلاب اسلامی تنها به خواست و اراده مردم در یاری دین خدا به پیروزی رسید و تاکنون نیز با توان مردم به‌پیش‌ رفته است.

این مردم بودند که شاه را در اوج قدرت و حمایت مستکبران به زیر کشاندند. کدام قدرت به جز قدرت مردم در یاری دین خدا، می‌توانست شاه که ژاندارم منطقه بود را به زیر کشاند. کدام اراده به جز اراده الهی مردم می‌توانست زندانیان در بند را از شکنجه‌گاه‌های ساواک و کمیته مشترک و... بیرون بیاورد. این مردم بودند که در روز ۲۲ بهمن با حضور خود در صحنه طراحی آمریکایی‌ها برای کودتا در ایران را شکست دادند.

این مردم بودند که پس‌از پیروزی انقلاب اسلامی‌ آن را تثبیت کردند. این مردم بودند که به جمهوری اسلامی رای دادند و سپس نخبگانی برگزیدند که نظام ولایت فقیه را در کشور مستقر کردند. این مردم بودند که در اوج ناامنی و تلاش‌های مسلحانه و رفتارهای ددمنشانه تجزیه‌طلبان از کشور مراقبت کردند و مانند فروپاشی آن شدند.

این مردم بودند که با حضور خود غائله‌های شمال، جنوب، شرق و غرب کشور را خاموش کردند. این مردم بودند که پس‌از حمله صدام، جنگ را مدیریت کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک این مملکت در اشغال بماند. این مردم بودند که به مقابله با تحریم‌های اقتصادی آمریکا از روز اول برخواستند. این مردم بودند که قوانین ظالمانه آمریکا علیه کشورمان را ناکارآمد کردند.

این مردم بودند که در برابر رژیم چنج و فتنه‌های مختلف ایستادند. این مردم بودند که شبیخون ناتوی فرهنگی را شکست دادند. این مردم بودند که در برابر بی‌قانونی‌ها ایستادند و از نظام و رهبری دفاع کردند. حماسه ۲۳ تیر و ۹ دی توسط مردم خلق شد. ۲۲ بهمن‌ها و روز قدس‌ها و... همه توسط مردم خلق شد.

کدام قدرت و اراده به جز قدرت و اراده ملت که پشتوانه سکانداری ولایت فقیه است می‌توانست کشتی ایران را از طوفان حوادث و تلاطم‌های دنیا به پیش ببرد. مگر هر آنچه از حوادث امنیتی، تلاش‌های براندازانه، تحریم‌های اقتصادی و... از دستشان برمی‌آمد را انجام ندادند. مگر نگفتند که آنچه که فقط در یکی از برنامه‌هایشان علیه جمهوری اسلامی انجام دادند اگر علیه کشور یا نظام دیگری انجام می‌دادند بلافاصله سقوط می‌کرد.

این رمز پیروزی است. اتحاد مردم که پشتوانه اسلام است. امت که با رهبری ولایت فقیه در صحنه حضور دارند. حالا هم این ملت ایران است که با وجود همه نواقص و مشکلات برای رقم زدن آینده روشن، گام دیگری برمی‌دارد.

این مردم هستند که با شرکت در انتخابات و انتخاب مسئولان، به آنچه نقد دارند می‌پردازند. مسئولانی که از ایستادگی خسته شده‌اند را از صندلی بر می‌دارند و دیگرانی که معتقد به امام و امت هستند را جایگزین می‌کنند. این مردم هستند که با حضور در پای صندوق آرا اقتدار نظام اسلامی را به همه از دوست و دشمن نشان می‌دهند.

مردم ایران برای پیشرفت و امنیت کشورشان، برای حفظ و پایداری نظامشان، برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران و برای سربلندی مردم تلاش کردند و هزینه دادند. حالا هم در زمانه شکست دشمنان و رسیدن به قله‌های موفقیت مقتدارانه گام برمی‌دارند.

 نویسنده: محمدنعیم رستمی
 
انتهای خبر/
  https://armanekerman.ir/vdcfj1dyyw6dmxa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما