تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴
۰
plusresetminus
با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان؛

نشست مشترک اعضای شورای طرح کرامت شهرک شهید همت برگزار شد

نشست مشترک اعضای شورای طرح کرامت با سیدمهدی قویدل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان با موضوع بررسی و حل مشکلات و مسائل دارای اولویت محله به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌ها برگزار شد.
نشست مشترک اعضای شورای طرح کرامت شهرک شهید همت برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ نشست مشترک اعضای شورای طرح کرامت با سیدمهدی قویدل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان با موضع بررسی و حل مشکلات و مسائل دارای اولویت محله به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌ها در محل مسجد جوادالائمه علیه السلام برگزار شد.

 عسکری، مسئول اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان و مدعوین، با بیان این‌که هدف اصلی ما این است که کار اجتماعی منسجمی انجام دهیم و مشکلات و معضلات را به تدریج کاهش دهیم، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های صورت گرفته توسط شورا به صورت خلاصه ارائه کردند.

در ادامه سیدمهدی قویدل گفت: هدف همه ما خدمت به جامعه است و بایستی با برنامه‌ریزی علمی و هدفمند و پرهیز از موازی کاری برای حل مشکلات و آسیب‌های موجود در محلات اقدامات میدانی کاربردی و جهادی انجام دهیم تا نتیجه مفیدی حاصل شود.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان خاطر نشان کرد:  امور مرتبط با مسائل آموزشی، فرهنگ‌سازی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، رفع تصرفات اراضی دولتی و مشکل انشعابات آب و برق این منطقه را با همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها پیگیری و در همین راستا مقوله ترک فعل مسئولین نیز قطعاً گوشزد و اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: برای ساکنین این منطقه خدمات مشاوره‌ای و برگزاری کارگاه‌آموزشی در زمینه‌های حقوقی، خانواده و مهارت‌های زندگی و ... را انجام می دهیم و با زمان‌بندی مشخص بتوانیم در ابعاد مختلف و در بحث‌های پیشگیری ، فرهنگی و اجتماعی گام برداریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان سپس به سامانه سجام نیز اشاره و اظهار کرد: سامانه جامع ارتباط مردمی(سجام) می تواند مشکلات مناطق مختلف شهر را در موضوعات اجتماعی و مسائلی که نیاز به اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی دارد به گوش مسئولین برساند تا راهکار مناسب اتخاذ گردد.

در پایان توسط اجتماعی ناحیه امیرالمومنین و حوزه های مقاومت جوادالائمه علیه السلام و شهید اشرف گنجویی از قویدل معاون اجتماعی دادگستری تقدیر و تشکر به عمل آمد.


انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcexe8zzjh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما