تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۵
۰
plusresetminus
منصور محسنی بخشدار راین گفت: اجرا برنامه هایی جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان در آستانه سال نو و زیباسازی شهرها و روستاها  از برنامه هایی است که  با برنامه ریزی و دقت انجام شود.
ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان در آستانه سال نو
منصور محسنی بخشدار راین در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر که با حضور مسئولین اجرای شهر و فرماندهان سپاه و انتظامی و پلیس راهور برگزار شد گفت : با توجه به اینکه شهرراین  در مسیر چند شهرستان جنوبی  و مسافرین و راین شهر تاریخی و مذهبي  می باشد باید در یک برنامه ریزی منسجم به منظور خدمات رسانی به شهروندان و مسافرین با ارتقاء سیما و منظر شهر، آماده نمودن محل اسکان، بهسازی پارکها و مبلمان شهری، نصب المان و سفره های هفت سین و زیبا سازی معابر اقدام شود.

محسنی به آداب و رسوم نوروز اشاره و افزود: اجرا برنامه هایی جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان در آستانه سال نو و زیباسازی شهرها و روستاها  از برنامه هایی است که  با برنامه ریزی و دقت انجام شود.

محسنی  بر تشکیل کمیته های خدمات دهی مطلوب به مسافران و همشهریان و فعالیت  کمیته ها بر حسب وظایف محوله و مصوبات کارگروها در جهت خدمات دهی مطلوب به مهمانان نوروزی تاکید نمود.

بخشدار راین در ادامه گفت:  ادارات لیست کشیک خودرا به بخشداری  ارسال و بازرسی مستمر و منظم از کلیه صنوف سطح شهر توسط اتاق اصناف و جهاد کشاورزی صورت پذیرد همجنین درایام نوروز گشت های مشترک  از سطح شهر بازدید می نماید.

ایشان همچنین بر کنترل وضعیت ترافیکی، مجتمع های رفاهی، رستوران ها و آمادگی بانکهاو خودپردازها، آماده سازی مساجد و بقاء متبرکه، روشنایی معابر، تامین امنیت، خدمات امدادو نجات و خدمات اورژانس و داروخانه ها تاکید و موارد جهت اجرا مصوب گردید و در پایان  از هلال احمر خواسته شد با تمام توان خدمت رسانی انجام شود.

انتهای پیام/ تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdchvmnzw23nixd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما