تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب:

مشاغل خرد و خانگی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی است

اسلام حاجب با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی گروه های جهادی بسیج، گفت: مشاغل خانگی و خرد از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی است که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند.
مشاغل خرد و خانگی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی است
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی دستاوردهای گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه رودبارجنوب با ۲۰ غرفه عرضه محصولات خانگی، صنایع دستی، گیاهان دارویی و طبی، محصولات سلامت‌محور، پوشش اسلامی، شیرینی و نان سنتی خانگی، حصیربافی،سوزن دوزی،گلابتون دوزی آغاز به کار کرد.
 
حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات کارساز، مهم و ارزشمند ناحیه مقاومت بسیج برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است که با حضور اقتصاد خرد و مشاغل خانگی وارد میدان شدند.



وی با بیان اینکه هدف از برپایی نمایشگاه حمایت از مشاغل خانگی و خرد است، افزود: شناسایی قابلیت‌ها و توانمندی‌های صاحبان مشاغل خرد و حمایت از آنان تا جایگاه خود را در بازار پیدا کنند.
 
وی گفت: تولیدکنندگان مشاغل خانگی گروه های جهادی دارای قابلیت و پتانسیل‌های فراوانی هستند که متأسفانه مغفول مانده است در حالی که فعالیت آنها نقش مهمی در اقتصاد کشور خواهد داشت.
 


وی با اشاره به اینکه دست‌ساخته و محصولات پرداخته دست علاقمندان به کار در منازل در نمایشگاه‌ اقتصاد مقاومتی برای عرضه عموم به نمایش درآمده است، تصریح کرد: تولید محصولات خانگی و خرد باید با حمایت مسؤولان گسترش داده شوند و اشتغال آنها دوام و پایداری داشته باشد و با حمایت مسئولان،هم افزایی و تعامل می توان هر سال گام های بزرگی در مسیر ایجاد اشتغال برداشت.
 

حاجب خاطرنشان کرد: با ایجاد این گونه نمایشگاه‌ها ضمن حمایت از دستاوردها و توانمندی های بانوان کارآفرین، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را در حوزه های اقتصادی پشت سر بگذاریم.
 

وی تصریح کرد: البته متولیان حوزه اشتغال و اشتغال خانگی در دولت هم باید برای رفع مشکلات این فعالان تمام تلاش خود را به کار گیرند و حمایت لازم از این کارآفرینان صورت پذیرد.
 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب بیان کرد: قطعا مردم و مسئولین با انسجام و در کنار یکدیگر قرار گرفتن می توانند مشکلات اقتصادی که کشور هم اکنون با آن دست به گریبان است را پشت سر بگذارند.
 
شایان ذکر است،این نمایشگاه به مدت یک هفته در سالن ورزشی خیابان تختی جنب مدرسه نمونه دولتی صاحب الزمان(عج)دایر است.

انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcjmyevtuqethz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما