تاریخ انتشار :شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۰
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ریگان گفت: ۲۷ گروه جهادی در ایام نوروز در نقاط مختلف شهرستان در حال خدمت رسانی هستند.
خدمات رسانی ۲۷ گروه جهادی در ایام نوروز در ریگان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان، پیش از ظهر امروز و به مناسبت سال جدید، فرمانده سپاه بهمراه جانشین خود، کارکنان و بسیجیان به دیدار امام جمعه شهرستان ریگان رفتند.
 
سرهنگ مصطفی دهقانیان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به شعار امسال، اظهار کرد: قدردانی میکنیم از امام جمعه محترم شهرستان که همیشه حامی سپاه و بسیج هستند.
 
فرمانده سپاه ریگان عنوان کرد: ۲۷ گروه جهادی در ایام نوروز در نقاط مختلف شهرستان در حال خدمت رسانی هستند.
 
وی افزود: ۹ گروه جهادی در راستای کاهش تصادفات در ایام نوروز در کنار پليس در حال خدمت رسانی هستند‌.
 
وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی ما در حال ساخت مدرسه، خانه و سرویس بهداشتی برای نیازمندان هستند، تصریح کرد: ۶ گروه قرآنی نیز در ایام نوروز در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند.
 
فرمانده سپاه ریگان با بیان اینکه در اولین مرحله از سال جدید تهیه و توزیع ۲هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان داشتیم، گفت: در حال تلاش هستیم مشکل تنش آبی در روستاها را با همکاری آبفا رفع کنیم.
 
حجت الاسلام حبیب رضازاده در این دیدار با بیان اینکه بسیج و سپاه مایه افتخار هستند، اظهار داشت: از عملکرد سپاه و بسیج در شهرستان رضایت داریم.
 
امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه نگاه جهادی و بسیجی برکات فراوانی دارد، عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم برای مهار تورم تلاش کنیم.
 
وی در خاتمه از حمایت های سپاه در جهت ایجاد اشتغال های خرد خانگی در شهرستان قدردانی کرد و افزود: اشتغال های خرد خانگی مورد توجه قرار گیرد.
 
انتهای خبر/د
https://armanekerman.ir/vdch6xnzi23nxxd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما