تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۸
۰
plusresetminus
مردم رودبار جنوب امروز به وقت ۲۲ بهمن به‌صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند و تا حماسه‌ای ماندگار خلق کنند و قطعه دیگر این پازل را در ۱۱ اسفندماه تکمیل خواهند کرد.
جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران در رودبار جنوب
به گزارش گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ مردم ولایتمدار و انقلابی رودبار جنوب همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ شرکت کردند.
 
مردم رودبار جنوب پیر و جوان، خرد و کلان از ساعت ابتدایی امروز یکشنبه ۲۲بهمن خود را به خیابان بانک ملی می‌رساندند تا در جشن ۴۵ سالگی انقلاب شرکت کنند. با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی، یک صدا فریاد «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سر می‌دادند.
 
حضور پرشور مردم رودبار جنوب در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال با هیچ ابزاری قابل انعکاس نبود، همه آن‌ها با پای دل به این مراسم آمده بودند، رودباری که در قبل از انقلاب وجود نداشت این شهر در واقع مولد انقلاب در جنوب کرمان است.


با هر سلیقه‌ای به میدان آمده بودند تا همچون سال‌های قبل مقتدر و باصلابت صحنه‌ای جدید و حماسه‌ای وصف‌ناپذیر در دفاع از نظام و ولایت را رقم بزنند.
 
 مردم این شهرستان همچنان پایبند نظام و ولایت فقیه هستند و در دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا همیشه پیشتاز بوده و هستند، نوجوانان با در دست داشتن پرچم فلسطین و درج جمله طوفان الاقصی در وسط پرچم فقط می‌خواستند یک جمله را منعکس کنند که حق پیروز است.
 


کودکان دست در دست مادر و در دست دیگر خود پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند و گروهی از نوجوانان با پیچیدن پرچم جمهوری اسلامی ایران به دور خود به دنبال گرفتن عکس سلفی با دوستان خود بودند و هر چه فریاد در گلو داشتند فریاد مرگ برآمریکار را سر می‌دادند.
 


خیابان بانک ملی رودبار جنوب امروز مملو از جمعیت عاشقی بود که آمده بودند بگویند تا پای جان پای این انقلاب و ولایت هستند.
 
در گوشه‌ای از این جمعیت دختر نوجوانی نظرم را جلب کرد که با لباس نظامی در راهپیمایی شرکت کرده بود و با صلابت پرچم ایران را حمل می‌کرد.
 


دانش آموزان  دختر و پسر رودباری جشن چهل و پنجمین بهار انقلاب، با نقاشی پرچم ایران بر صورت‌های خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.
 

پیر و جوان همه با هر لباسی و هر سلیقه سیاسی در راهپیمایی حضور داشتند و قدم‌های استوار خود را محکم‌تر از گذشته برمی‌داشتند تا به مجموعه ورزشی شهدای غدیر رسیدند.
 
در گوشه‌ای از زمین چمن چندین غرفه از صنایع دستی بانوان و اختراعات دانش‌آموزان برپا بود تا به همه بگویند ما می‌توانیم.
 

عکس شهید سلیمانی و دیگر شهدا در غرفه‌های متعدد راهپیمایی امروز به نمایش در آمده بود تا مردم اعلام کنند که حضور در راهپیمایی ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را مدیون خون این شهدا هستند.
 

البته ناگفته نماند نسل چهارم انقلاب همراه و همگام با سران طوایف و عشایر در جلوی همه گام بر می‌داشتند و نیروهای نظامی و انتظامی دوشادوش ضمن تامین امنیت مراسم تا پایان در کنار مردم بودند.
 


راهپیمایی ۲۲ بهمن در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند با رنگ و بوی انتخاباتی داشت، دو نفر از کاندیدهای انتخابات از این ظرفیت برای حضور و بروز سیاسی استفاده کردند و در بین مردم حضور یافتند.
 

راهپیمایان طی گفتگو‌های که با خبرنگار رودبار ما داشتند با تاکید بر لزوم حضور در انتخابات گفتند: «اگر حضور در انتخابات اثر ندارد چرا دشمن می‌گوید در انتخابات مشارکت نکنید» و شاعران و سران طوایف مردم را به حضور هر چه پرشور تر در انتخابات دعوت کردند.
 
معاون پرورشی آموزش وپرورش رودبار جنوب گفت: حضور پرشور مردم در جشن انقلاب نشان اقتدار نظام است
 
علی‌اکبر جرجندی معاون پرورشی آموزش وپرورش رودبار جنوب گفت: حضور و اقتدار مردم رودبار جنوب در راهپیمایی ۲۲ بهمن غرور آفرین است و نشان می‌دهد که مردم پس از چهل‌و پنج سال همچنان پشت انقلاب و رهبری خود ایستاده‌اند.
 

در پایان این برنامه قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ماه در ۹ بند قرائت شد و راهپیمایان وحدت و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و رهبر انقلاب را ضامن و پیشران اصلی پیروزی ایران اسلامی برای عبور از بحران‌ها، فتنه‌ها و چالش‌های ناشی از توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی دانستند.

 
انتهای خبر/پورحیدر 


منبع: رودبار ما
https://armanekerman.ir/vdcauon6049ne61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما