تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۷
۰
plusresetminus
بهسازی شبکه‌های برق روستایی به تناسب رشد استفاده از دستگاهها و تجهیزات برقی و افزایش جمعیت در دستور کار قرار دارد که با اجرای طرحهای بهسازی شبکه‌های برق روستایی برای این تعداد روستا حداقل ۲ هزار نفر از انرژی پایدار و مطمئن برق استفاده خواهند کرد.
فایل ویدیو
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ جمعیت بهره‌،مند از مزایای اجرای این طرح در سال ۱۴۰۲ حدود  ۲۰۰ هزار نفر از شهروندان شمال استان کرمان خواهند بود.
 
توسعه، اصلاح، بهینه‌سازی و احداث شبکه‌های توزیع و روشنایی معابر عمومی: هدف آن تأمین برق متقاضیان است که از مزایای آن، افزایش قابلیت اطمینان و پایدارسازی شبکه، افزایش قدرت نفوذ روشنایی که خود یکی از پارامترهای ارتقاء امنیت اجتماعی است و بهره‌مندی جامعه از انرژی ارزشمند برق است. جمعیت بر خوردار از مزایای این اقدام  قریب به ۱۰۰ هزار نفر خواهند بود. 
 
برق‌رسانی به ۸ روستای فاقد برق
 
توزیع ۶۰ سامانه  خورشیدی قابل حمل ویژه عشایر کوچ‌رو؛ با توجه به تغییر سکونت‌گاه‌های عشایر کوچ‌رو و همچنین فاصله زیاد از شبکه سراسری برق برای مناطق پراکنده‌ای که این عزیزان در اقصی نقاط کشور و از جمله در محدوده شمال استان کرمان برای اتراق استفاده می‌کنند و از طرفی برای  استفاده از دستگاه‌های برقی ضروری از جمله روشنایی محدود در چادرها و شارژ تلفن‌های همراه و افزایش رفاه اجتماعی این قشر، برای این خانواده‌ها، سامانه‌های سیار خورشیدی اهداء می‌شود که با این تعداد سامانه، حداقل تعداد ۳۰۰ نفر از عشایر کوچ‌رو شمال استان کرمان می توانند از مزایای استفاده از انرژی برق این سامانه‌ها برخوردار شوند.
 
طرح‌های بهسازی شبکه های برق روستایی (در بیش از ۱۰۰ روستا): بهسازی شبکه‌های برق روستایی به تناسب رشد استفاده از دستگاهها و تجهیزات برقی و افزایش جمعیت در دستور کار قرار دارد که با اجرای طرح‌های بهسازی شبکه‌های برق روستایی برای این تعداد روستا حداقل ۲ هزار نفر از انرژی پایدار و مطمئن برق استفاده خواهند کرد.
انتهای خبر/پ
 
https://armanekerman.ir/vdcaymn6i49ney1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما