تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۸
۰
plusresetminus
استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دشمنان ریختن خونِ پاکِ مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع را برای رسیدن به اهداف شوم خود مباح می‌دانند که این خود بیانگر اوج رذالت، درماندگی و حقارت آنهاست.
فایل ویدیو
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ مهدیه علوی‌فر استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی گلزار شهدا در مراسم سال روز عروج آسمانی سردار حاج‌قاسم‌سلیمانی را به ملت شهید پرور ایران تسلیت گفتند.

وی افزود: این جنایت هولناک نشان می‌دهد دشمنانِ عزت و پیشرفت ایران، از هیچ اقدام شرورانه و بزدلانه‌ای برای برهم زدن انسجام ملی و وحدت ملت ایران فروگذار نمی‌کنند و حتی ریختن خونِ پاکِ مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع را برای رسیدن به اهداف شوم خود مباح می‌دانند که این خود نشانة رذالت و پستی آنهاست.

علوی‌فر بیان کرد: اما دشمنان کور خوانده‌اند این عملیات که بیانگر شکست مفتضحانه جبهه کفر است و تنها برای القای یأس و ناامیدی در کشور طراحی شده، لحظه به لحظه بر همبستگی اُمت اسلامی می‌افزاید و باعث می‌شود راه و مَنش سردار دل‌ها در مقابله با دشمنان و تروریسم بین‌الملل برای تمام آزادی خواهانِ ایران و جهان، جاودانه و همیشگی گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از خداوند منان برای مادران و خانواده‌های داغدار این عزیزان، صبر جمیل و برای مسئولان امنیتی  کشور در انتقام گرفتن این خون‌های پاک شهیدان از تروریست‌ها، همت عالی مسألت داریم.

منبع: پایگاه خبری بوتیانیوز

انتهای خبر/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcefv8zpjh8xwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما