تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۷
۰
plusresetminus
مهرانگیز حیدریان با اشاره به اینکه در هفت نقطه از استان ایستگاه پایش وجود دارد که تمامی آنها شرایط ناسالم وخطرناک را نشان می دهند، گفت: شاخص کیفیت هوا هم اکنون در ایستگاه هوانیروز شهر کرمان عدد 197 و در ایستگاه مشتاق عدد 195 را نشان می دهد که این شرایط حکایت از وضعیت ناسالم هوا دارد.
شاخص کیفیت هوا در شهر کرمان 197 است/ 7 نقطه استان کرمان در شرایط ناسالم و خطرناک قرار دارد

مهرانگیز حیدریان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به آلودگی هوا در سطح شهر کرمان گفت: شاخص آلودگی هوا از ساعت 4 صبح افزایش پیدا کرد و پس از آن شاهد افزایش غلظت گرد و غبار در شهر کرمان بودیم و ساعت شش صبح این مسئله اوج پیدا کرد.
رئیس سازمان پایش محیط زیست استان کرمان ادامه داد: شاخص کیفیت هوا هم اکنون در ایستگاه هوانیروز شهر کرمان عدد 197 و در ایستگاه مشتاق عدد 195 را نشان می دهد که این شرایط حکایت از وضعیت ناسالم هوا دارد.
وی با اشاره به اینکه در هفت نقطه از استان ایستگاه پایش وجود دارد که تمامی آنها شرایط ناسالم وخطرناک را نشان می دهند، اظهار کرد: تنها در شهرستان کهنوج شرایط هوا قابل قبول است.
حیدریان با بیان اینکه استان کرمان و سیستان و بلوچستان درگیر این شرایط آب و هوایی هستند، خاطر نشان کرد: بنا بر پیش بینی هواشناسی این شرایط جوی تا شرق استان و تا شهرستان نرماشیر به وجود می آمد که هم اکنون شاهد هستیم که این شرایط شهرستان های شمالی استان مانند انار و رارو را نیز درگیر کرده است.
انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjtyev8uqe8xz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما