تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

خدمات سپاه به دور از نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی است

سردار معروفی گفت: سپاه در ارائه خدمات اجتماعی به مردم و محرومان نگاه جامع الاطراف و بدور از نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی دارد.
خدمات سپاه به دور از نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی است
به گزارش راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در آئین رزمایش توزیع 1455 سری جهیزیه بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با بیان اینکه اولویت اول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی به مناطق فاقد آب شرب و بهداشتی است، اذعان کرد:در  روستاهای استان به شدت با مشکل آب روبرو هستیم و ما توانستیم تا کنون به 64 روستا آبرسانی انجام دهیم که 110 روستا نیز دچار تنش آبی هستند که باید به آنها کمک شود.
وی گفت: روز گذشته 84 واحد مسکونی محرومین و مددجویان کمیته امداد افتتاح و این واحدها در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ما معتقد بر این هستیم که نجیب ترین مردم، امروز مددجویان کمیته امداد هستند و نگاه بلند امام برای تاسیس کمیته امداد رعایت کرامت است و امروز آنچه رعایت می شود کرامت این مردم است و این تکریم براساس دین بوده است.
سردار معروفی خاطرنشان کرد: در این خدمات اجتماعی نگاه ما نگاه جامع الاطراف و به دور از نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی بوده است.
وی تصریح کرد: در هر کجا که نیاز باشد و کمیته امداد اعلام کند ما در کنار آنها خواهیم بود و مساعدت و خدمات اجتماعی جزو وظایف ذاتی ما است زیرا این خدمات صدقات جاریه و عبادت بزرگی است که آن را ادامه خواهیم داد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید براینکه کمیته امداد کشور باید نگاه ویژه و خاص نسبت به استان کرمان داشته باشد، خاطرنشان کرد: استان کرمان گرچه استان پهناور و دارای ثروت است اما جزو استانهای فقیر کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/نامجو
  https://armanekerman.ir/vdcex78zfjh8wei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما