تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۰
۰
plusresetminus
مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور؛

۱ شهید و ۳ جانباز عضو صندوق ذخیره بسیجیان بودند

مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور از حضور سه نفر از اعضای صندوق در حادثه تروریستی کرمان که منجربه شهادت یک تن و جانبازی سه نفر دیگر شد، خبر داد.
۱ شهید و ۳ جانباز عضو صندوق ذخیره بسیجیان بودند
محمدکریم شکوهی‌نیا در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» ضمن تشریح خدمات صندوق ذخیره بسیجیان عنوان کرد: این صندوق یک نهاد خدمت‌گزار و حمایتی است که براساس قانون وظیفه و رسالت آن ارائه خدمات رفاهی به بسیجیان عضو  این صندوق است.




مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور اذعان کرد:خدمات صندوق در حوزه‌های مختلف مانند تسهیلات معیشتی و حمایتی، اشتغال‌زایی، بیمه تکمیلی، سفرهای زیارتی به عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم و .. است.



وی بیان کرد: در استان کرمان نیز به‌واسطه اطلاع‌رسانی مناسب استقبال خوبی از این خدمات صورت گرفته و تعدادی از بسیجیان استان از آن بهره‌مند شده‌اند که انتظار داریم با اطلاع‌رسانی وسیع‌تر و مناسب این خدمات در همه رده‌های بسیج توسعه یابد.



شکوهی‌نیا ادامه داد: در حادثه تروریستی شهر کرمان که در سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت حاج‌قاسم سلیمانی به وقوع پیوست متاسفانه تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان به شهادت رسیدند یا مجروح شدند و این اتفاق از یک طرف نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری و جنایت استکبار جهانی و ایادی‌اش و تنفر آنان از ملت شریف ایران است.



وی با بیان اینکه تعدادی از اعضای این صندوق در حادثه تروریستی حضور داشتند، گفت:  در این حادثه یک شهید و سه جانباز از اعضاء صندوق ذخیره نیز در جمع شهداء و مجروحین حادثه بودند که امروز افتخار داشتیم به خانواده‌های آنان سرکشی کنیم و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دهیم.



شایان ذکر است؛ محمدکریم شکوهی‌نیا رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان کشور طی سفر یک‌روزه به کرمان ضمن دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان حادثه تروریستی کرمان، با حضور بر مرقد مطهر سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سایر شهدای عزیز کرمان به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.


انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcba9b89rhbfwp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما