تاریخ انتشار :جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۳
۰
plusresetminus
در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور؛

ضربات پنالتی راه صعود مس را بست

تیم فوتبال مس کرمان با شکست پنج بر سه در ضربات پنالتی برابر تیم چادرملو از صعود در رقابت‌های جام حذفی بازماند.
ضربات پنالتی راه صعود مس را بست
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان در ورزشگاه باهنر کرمان به‌ مصاف هم رفتند که این بازی در جریان ۱۲۰ دقیقه خود با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی مس کرمان با ترکیب گودرز داوودی، ابولفضل علایی، میلاد خدایی، خشایار زبرجد، علی مغنمیان، علی وزیری‌پناه، امیرحسین بهزادی، مصطفی شیخ، پوریا غلامی، سپهر روزی‌طلب و ابولفضل عکاشه به‌ مصاف میهمان خود رفت.

این بازی که با سرعت بسیار خوب و کیفیت فنی بالا آغاز شده بود، با موقعیت‌سازی دو تیم برروی دروازه یکدیگر آغاز شد که در همان نیمه اول نیز سهم مس کرمان از حملات بازی بیشتر بود اما در نهایت تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست بدون گل باقی ماند.

اما در نیمه دوم تیم مس فشار حملات خود را بیشتر کرد و پس‌از اینکه بازیکنان چادرملو دو موقعیت مسلم گل‌زنی تیم مس را از روی خط دروازه خود برگشت دادند، در نهایت در دقیقه ۷۷ بازی بود که مس کرمان با خطای پنالتی که برروی علایی اتفاق افتاد، موفق شد با ضربه وزیری‌پناه به گل اول این مسابقه دست پیدا کند.

در حالی که ۹۰ دقیقه بازی تمام شده بود و کار به وقت‌های اضافه کشیده بود، تیم چادرملو در دقیقه ۹۴ بازی موفق شد بر روی فشار حملات خود به گل برسد و بازی را به تساوی بکشاند.

این موضوع سبب شد که کار به دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای بکشد که گلی دربرنداشت و بازی به ضربات پنالتی رسید.

در ضربات پنالتی مس توسط شیخ، زینلی و علایی به گل رسید اما ضربه آبادی‌پیشه ازدست‌رفت تا تیم چادرملو با گل کردن هر پنج پنالتی خود در نهایت پنج بر سه پیروز این بازی نفس‌گیر باشد و به مرحله بعد رقابت‌های جام حذفی صعود کند.

در این بازی عباس زراعت‌کار، عارف زینلی، ابولفضل نظری و محمدعلی آبادی پیشه نفراتی بودند که در دقایق مختلف برای مس کرمان به میدان آمدند.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdccexqs42bq0e8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما