تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۸
۰
plusresetminus
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان:

۴۳ روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از نصب و ارتقاء ۱۹ سایت تلفن همراه با مبلغ اعتباری ۸۶۴ میلیارد ریال دریک ماه اخیر خبر داد.
۴۳ روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، حسین ساجدی گفت: در یک‌ماه اخیر با احداث ۱۲ سایت جدید و ارتقاء ۷ سایت در روستاهای شهرستان‌های بم، شهربابک، فاریاب، جیرفت، عنبرآباد، کرمان، کوهبنان، منوجان، نرماشیر، رفسنجان، انار، بافت، سیرجان و فهرج به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

ساجدی باتوجه به شتاب‌بخشی روند اجرای شبکه ملی اطلاعات و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پایدار، پرسرعت و امن در مناطق روستایی اظهارکرد: در ۴۳ روستای شهرستان‌های کرمان جمعاً ۴ هزار و ۹۷۴ خانوار و پوشش جمعیتی ۱۶ هزار و ۱۸۶ نفر با اعتباری بالغ بر ۸۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری با کیفیت مناسب به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی در ادامه افزود: در همین راستا با راه اندازی ۹ سایت جدید ایرانسل مجهز به تکنولوژی نسل دوم، سوم، چهارم و ۱۰سایت همراه اول جدید و ارتقاء به تکنولوژی نسل چهارم به اینترنت پرسرعت و خدمات منحصر به فرد آن برخوردار شدند.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdccxoqs12bq1o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما