تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
۰
plusresetminus
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان:

هرکس با هر توانی برای نابودی صهیونیسم تلاش کند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: حکومت‌های اسلامی باید هتک‌حرمت به زنان غزه را محکوم کنند و هرکس با هر توانی برای نابودی صهیونیسم تلاش کند.
هرکس با هر توانی برای نابودی صهیونیسم تلاش کند
مریم السادات طباطبایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان» ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه و تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه زنان بی‌دفاع و مظلوم غزه گفت: این اتفاق ددمنشانه رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی را به تمام مردمی که آزاده هستند و کسانی‌که انسانیت در آن‌ها وجود دارد و برایشان ارزش‌های اخلاقی ارزشمند است، تسلیت می‌گویم.

وی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند «کسی‌که در راه احقاق حق ستم‌دیده گامی بردارد خداوند قدم‌های او را در روزی‌که همه قدم‌ها می‌لرزد باثبات و استوار قرار می‌دهد» این جمله نشان از این است که این قدم‌ها بسیار ارزشمند است.

طباطبایی ادامه داد: در حدیثی قدسی خداوند می‌فرمایند «سوگند به عزت و جلالم که من از ظالم در دنیا و آخرت انتقام می‌گیرم و نیز کسی‌که مظلومی را ببیند و قدرت یاری او را داشته باشد اما یاری‌اش نکند، او را کیفر خواهم کرد»؛ این حدیث قدسی و کلام پیامبر اکرم(ص) مسیر زندگی را برای ما مشخص می‌کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان توضیح داد: هر جا ستم‌دیده‌ای و کسی‌که به او ظلم می‌شود، وجود دارد  وظیفه ما این است که احقاق حق کنیم، این یک امر الهی است که باید در برابر ظالم ایستاد.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی نسبت‌به زنان غزه گفت: اکنون زنان غزه مورد ستم و ظلم قرار گرفته‌اند این گروه مظلوم‌تر هستند و قدرت دفاعی کم‌تری دارند بنابراین هتک‌حرمت نسبت به زنان غزه هر قلبی را به‌درد می‌آورد.

طباطبایی تاکید کرد: برای این فاجعه باید تمام انسان‌های عالم قد علم کنند ضمن این‌که نیاز است با آن‌چه که در توان داریم در جهت هوشیارسازی اقدام کنیم و مردم دنیا از این اتفاق و هتک‌حرمتی که رخ داده قیام کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تاکید کرد: برای نجات مردم غزه اقدام عملی نیاز است، این‌که بیانیه صادر می‌شود خوب است اما دیگر نیاز اقدام است، مقام معظم رهبری تاکید بسیار دارند که مسأله اول جهان اسلام باید غزه باشد اما حاکمان کشورهای مسلمان نه‌تنها به این موضوع توجهی ندارند بلکه با این جنایت‌کاران تاریخ و حکومت غصبی صهیونسیتی هم‌کاری می‌کنند.

وی بیان کرد: اکنون می‌طلبد که مردم آزادی‌خواه جهان از حکومت‌های خود بخواهند تا اقدام‌شان در برابر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی تغییر کند تا غزه مسأله کشورهای اسلامی شود.

طباطبایی گفت: هرکس با هر توان و قدرتی باید برای نابودی این رژیم تلاش کند، ما مسلمانان مسئول هستیم و اگر امروز سکوت کنیم قطعاً گناه است و در روز قیامت و در پیشگاه خداوند شرمنده خواهیم بود، همه باید این هتک‌حرمت و جنایت را محکوم کنند و از حاکمان بخواهند برای حذف این رژیم منحوس اقدام عملی کنند.

انتهای خبر/ پسند

  https://armanekerman.ir/vdcfmxdyxw6djxa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین