تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
۰
plusresetminus
گل‌باران خیبر و دریا در لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید

دیدار جذاب خیبر خرم‌آباد و دریای بابل در حالی برگزار شد که این دو تیم پرگل‌ترین دیدار فصل لیگ دسته اول را رقم زدند.
به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» شاگردان رضا مهاجری و داود سیدعباسی روز گذشته در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند و در نهایت در یک بازی جذاب و تماشاگرپسند این مهاجری و یارانش بودند که با چهار گل از سد دریا گذشتند.

این مسابقه هفت گل را به خود دید تا اینجای کارِ لیگ آزادگان که ۲۸ هفته از آن می‌گذرد، پرگل‌ترین دیدار فصل لقب گرفت تا در بین ۱۱ مسابقه‌ای که بیش‌از چهار گل در آن رد و بدل شده در رده اول قرار گیرد.

دیگر بازی پرگل این فصل را هم خیبر رقم زده است؛ آن‌ها در هفته هشتم موفق شدند خوشه‌طلایی ساوه را با نتیجه پنج بر یک در همین ورزشگاه تختی زمین‌گیر کنند و در کنار دیدار مس کرمان و شهرراز شیراز در هفته یازدهم که با نتیجه چهار بر دو به سود کرمانی‌ها به پایان رسید، تنها بازی‌های ۶ گله فصل لیگ آزادگان را نیز به نام خود ثبت کنند.


در دیگر دیدارهای این فصل مس سونگون و شاهین بندرعامری در هفته اول، خوشه‌طلایی و شهرداری آستارا در هفته پنجم، چادرملو و خیبر خرم‌آباد در همین هفته، داماش گیلان و شاهین بندرعامری هفته هفتم، مس کرمان و داماش گیلان در هفته هشتم، نفت مسجدسلیمان و چادرملو در هفته نهم، نفت مسجدسلیمان و سایپا در هفته شانزدهم و پارس جنوبی و داماش در هفته بیست‌وششم دیدارهای پنج گله این فصل از لیگ آزادگان بودند.

حضور خیبر در صدر بازی‌های پرگل لیگ آزادگان آن‌ها را به‌عنوان برترین خط حمله این مسابقات هم معرفی کرده و با ۴۶ گل همچنان بهترین شرایط گل‌زنی لیگ دسته اول را به نام خود نوشته‌اند.

منبع: فوتبالی
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcg7z9qqak9tn4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین