تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
۰
plusresetminus
همان همیشگی، اعتراض به قضاوت داور لیگ برتری؛

عمران‌زاده: داور لیگ برتری نمی‌خواهیم

عمران‌زاده مربی تیم چادرملو گفت: با سوت اشتباه داور تیم ما متضرر شد، اگر این‌طور است دوست نداریم داوران لیگ برتری بازی‌های ما را در این هفته‌های حساس پایانی قضاوت کنند.
عمران‌زاده: داور لیگ برتری نمی‌خواهیم
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون فوتبال در هفته بیست‌وهشتم لیگ آزادگان نیز همانند هفته‌های قبل داوران لیگ برتری خود را برای قضاوت دیدارهای لیگ آزادگان به چهار شهر مختلف ایران برای قضاوت چهار دیدار حساس تیم‌های صدرنشین و قعرنشین جدول فرستادند.

در این بین دیدار دو تیم چادرملو رده دومی و نفت گاز گچساران را اشکان خورشیدی داور دربی ۱۰۱ پایتخت؛ با کمک امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی زیر نظر بابک داوری قضاوت کرد.


در اواخر وقت‌های اضافه نیمه دوم این دیدار صحنه‌ای بین سنگربان نفت و گاز گچساران و مهاجم چادرملو رخ داد که این صحنه با اعتراض ‌شدید نیمکت چادرملو همراه و حتی کار به واکنش و اعتراض «حنیف عمران‌زاده» مربی تیم چادرملو در کنفرانس مطبوعاتی پس‌از این دیدار شد.

عمران‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی پایان این دیدار حاضر شد و گفت: صحنه‌ای اواخر این دیدار رخ داد که تمام ورزشگاه دیدند اما از چشم داوران دور ماند.

حنیف در ادامه گفت: مشابه همین صحنه بین سنگربان و مهاجم دو تیم تراکتور و نساجی مازندران در دیدار لیگ برتر رخ داد که پنالتی تشخیص داده شد اما نتیجه این بازی امشب می‌توانست چیز دیگری رقم بخورد.

وی گفت: تیم ما فوتبال بازی می‌کند اما این‌جور نباید با سوت‌های اشتباه حق تیمی پایمال شود و زحمت‌های یک مجموعه و امیدهای یک استان از بین برود.

عمران‌زاده در با تاکید بر اینکه می‌دانم این صحبت‌ها برای من محرومیت در پی دارد، ادامه داد: در این بازی و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته قبل با سوت اشتباه داور تیم ما متضرر شد. اگر این‌طور است دوست نداریم داوران لیگ برتری بازی‌های ما را در این هفته‌های حساس پایانی قضاوت کنند!

منبع: ورزش سه
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcivuazpt1a5w2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین