تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۸
۰
plusresetminus
تیم هندبال مس کرمان در حالی از ساعت ۱۶ امروز پنجم اردیبهشت در سالن تجلی کرمان بازی معوقه خود برابر پیکان سبزوار را برگزار می‌کند که هم‌چنان از حضور هواداران خود محروم است.
هندبال مس کرمان هم‌چنان محروم از هوادار!
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ پس‌از گزارش ناظر بازی تیم هندبال مس برابر شاملی کازرون، تیم مس کرمان به محرومیت از حضور هوادارانش در پنج بازی محکوم شده بود که این امید می‌رفت این حکم سنگین و عجیب پس‌از بازی هفته قبل تقلیل یابد اما این موضوع تاکنون برای تیم مس کرمان اتفاق نیافتاده است.

بنابراین تا این لحظه تیم مس کرمان که در بازی خانگی قبلی خود نیز از حضور هوادارانش محروم بود، در بازی روز چهارشنبه خود نیز نمی‌تواند از حضور هوادارانش در بازی خانگی بهره بگیرد.

تیم هندبال مس کرمان که از ۱۷ بازی قبلی خود ۱۷ برد دارد در حالی برابر تیم پیکان که با ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد بازی می‌کند، که مس کرمان برای رسیدن به جام قهرمانی حداقل دو پیروزی دیگر در این فصل نیاز دارد.

دیدار تیم‌های مس کرمان و پیکان سبزوار در هفته دوازدهم رقابت‌ها قرار بود در اسفندماه سال گذشته برگزار شود که این بازی معوقه و به روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت موکول شد.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcb8gb85rhba0p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین