تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۲
۰
plusresetminus
عبدالرضا ناظری روز یکشنبه طی سفر به شهرستان نرماشیر با خانواده سربازی که حین گشت زنی با سارقان مسلح خرما درگیر و مجروح شده بود، دیدار کرد.
دیدار فرمانده انتظامی کرمان با خانواده سرباز مجروح در نرماشیر
به گزارش راه آرمان ،  فرمانده انتظامی استان کرمان عبدالرضا ناظری در این دیدار ضمن بررسی وضعیت و انجام پیگیری های لازم در بهبودی این سرباز انتظامی گفت: تمام تلاش خود را در بهبودی هرچه زوتر این عزیزان که سلامتی خود را برای پاسداری از جان و مال مردم فدا کرده اند به کار گرفته ایم و از خداوند بزرگ سلامتی این عزیزان را خواستاریم.

 وی افزود: شناسایی و برخورد شدید با افرادی که مرتکب این جرم شده اند در دستور کار مجموعه انتظامی استان قرار دارد تا هرچه سریعتر این مجرمان دستگیر شوند و به سزای اعمالشان برسند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن دلجویی از والدین این سرباز تصریح کرد: این جوانان و عزیزان شما هستند که به صورت شبانه روزی در تامین امنیت شهروندان تلاش و جان و سلامتی خود را برای ارتقای امنیت و آسایش شهروندان فدا می کنند و همواره وقوع اینگونه اتفاقات ناگوار در برقراری امنیت متصور است.

 ناظری با بیان اینکه در سطح استان طرح پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی با همکاری سپاه و بسیج انجام می شود و با همکاری گشت های رضویون توفیقات خوبی با این تعاملات به دست آورده ایم گفت: می طلبد شهروندان و کشاورزان نیز در برخورد قاطع با سارقان همکاری لازم با پلیس داشته باشند.

به گزارش آرمان بم در درگیری عوامل انتظامی پاسگاه پشترود شهرستان نرماشیر سحرگاه پنجم شهریورماه جاری با سارقان مسلح خرما سرباز وظیفه امیرحسین دهقان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و اینک در بیمارستان پاستور بم بستری است.
انتهای پیام/بم https://armanekerman.ir/vdcdof0fjyt0xz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما