تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۱
۰
۱
plusresetminus
پنجشنبه های مهربانی با گروه جهادی الزهرا منوجان؛

از تهیه کولر برای نیازمندان تا کمک به بیماران سرطانی ومعلولین

زهرا اخگریان مسئول گروه جهادی الزهرا منوجان گفت: پویش پنجشنبه های مهربانی با جمع آوری کمک به بیماران سرطانی و معلولین نیازمند با سهم های ۲۰ هزار تومانی با دستان پر مهر مردم و خیرین هر هفته انجام می شود.
از تهیه کولر برای نیازمندان تا کمک به بیماران سرطانی ومعلولین
به گزارش راه آرمان؛ در شهرستان منوجان تعدادی از گروههای جهادی با همکاری بسیج سازندگی با راه اندازی پویش، جمع آوری کمک های مردمی و خیرین  مشغول به فعالیت هستند گروه جهادی الزهرا یکی از این گروها است که در حال خدمت رسانی به نیازمندان است.



زهرا اخگریان مسئول گروه جهادی الزهرا منوجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گروه جهادی الزهرا از سال ۹۸ با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان شروع به فعالیت کرد .

وی با اشاره به فعالیت های این گروه جهادی ،افزود:پویش پنجشنبه های مهربانی برای جمع آوری کمک به بیماران سرطانی ومعلولین نیازمند با سهم های ۲۰ هزار تومانی با دستان پر مهر مردم وخیرین هر هفته انجام می شود.



مسئول گروه جهادی الزهرا بیان کرد: هزینه های که از این پویش جمع آوری می شود توزیع سبد غذایی هفتگی بین نیازمندان و خانواده معلولین است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های گروه جهادی تصریح کرد:تهیه تنور گازی برای خانواده معلولین، توزیع 200بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند، تهیه پتو کمک به سیل زدگان، تهیه کولر برای نیازمندان، تهیه لباس مدرسه برای دانش آموزان بی بضاعت، تهیه لباس مدرسه برای ۳۰ دانش آموزان بی بضاعت از دیگر فعالیت های گروه جهادی الزهرا است.



مسئول گروه جهادی الزهرا عنوان کرد:کمک به خانواده های نیازمند و بیماران سرطانی از اهداف این گروه جهادی است.


انتهای پیام/محمدی https://armanekerman.ir/vdch66nzv23nizd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

باسلام خدا خیرتون بده اجرتون با فاطمه زهرا (س)