تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۱
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه:

همایش دختران حاج قاسم در ارزوئیه برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ارزوئیه از برگزاری همایش دختران حاج قاسم با حضور دانش آموزان و مسئولین شهرستان خبر داد.
همایش دختران حاج قاسم در ارزوئیه برگزار شد
محسن اسماعیل زاده در گفتگو با راه آرمان از برگزاری همایش دختران حاج قاسم با حضور دانش آموزان در شهرستان ارزوئیه خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه افزود: در جمهوری اسلامی ایران مدرسه به عنوان مرکز تعلیم و تربیت مورد توجه است ، بسیج دانش آموزی به عنوان بزرگترین تشکل دانش آموزی کشور همواره تلاش کرده است تا در راستای تعالی معرفتی و بصیرتی دانش آموزان در کنار آموزش و پرورش با اجرای برنامه های فراگیر و متنوع قدم بردارد.

وی با اشاره به وقایع اخیر و نقش دختران در حوزه عفاف و حجاب در جامعه و کنشگری دانش آموز در مدرسه و در بین همسالان خود گفت: امروز همایش دختران حاج قاسم با حضور دانش آموزان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ارزوئیه با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش توانمندسازی دانش آموزان دختر در راستای کنشگری فرهنگی در سطح مدرسه بود افزود: حضور دانش آموزان انقلابی در کنار هم موجب هم افزایی و قوت قلب آن ها می‌شود.

محسن اسماعیل زاده با بیان اینکه دانش آموزان بیانیه را برای تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و اعلام پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی را به امضا رساندند، گفت: حجاب از احکام مهم و ضروری دین مبین اسلام است که منافع و برکات ساری برای جامع و آحاد آن دارد و زنان و جامعه اسلامی ما نسبت به آن اهتمام دارند باید برای فرهنگ سازی عمیق فراگیر و پیگیری نحوه اجرا صحیح توسط همه دستگاه‌ های مرتبط تلاش و اهتمام شود.

وی با بیان اینکه در این همایش برنامه های مفرحی در نظر گرفته شده بود، خاطر نشان کرد: سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم در این همایش اجرا شد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdci5zaz5t1apv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما