تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷
۰
plusresetminus
مسئول شورای زکات شهرستان ارزوئیه:

قاتلان شهید الداغی باید در ملاء‌عام مجازات شوند

مسئول شورای زکات و امام جمعه موقت شهرستان ارزوئیه گفت: باید در مجازات قاتلان شهید حمید‌رضا الداغی تسریع و در ملاء‌عام مجازات شوند.
قاتلان شهید الداغی باید در ملاء‌عام مجازات شوند
حجت الاسلام والمسلمین بهنام صالحی پور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان» گفت: بروز جنایت سبزوار ناشی از آلودگی محیط اجتماعی در بحث عفاف و حجاب، از هم گسیختگی کانون خانواده و نبود فضاهای تربیتی در دورانی که فرد برای تربیت در دسترس ما در جامعه بوده است.

مسئول شورای زکات شهرستان ارزوئیه با اشاره به اثرات منفی اظهار‌نظر‌های برخی سلبریتی‌ها افزود: برخی چهره‌های معروف و سلبریتی در دنیا بر روی افکار عمومی تاثیرگذار هستند اما این چهره‌های مطرح در یک کشور به همه مسائل کشور اشراف اطلاعاتی ندارند که در همه موارد اظهارنظر می‌کنند که این اظهارات گاهی خارج از کشور مطرح می‌شود و گاهی در داخل کشور این افراد نه تنها الگوی خوبی برای جوانان و نوجوانان نیستند بلکه شاهد رفتارهایی هستیم که اثرات منفی و مخرب دارند.

امام جمعه موقت ارزوئیه با بیان اینکه رفتار بعضی از سلبریتی ها مانند ریختن بنزین به آتش دشمن بوده گفت: این افراد با سرمایه این کشور رشد کردند و علیه نظام موضع می‌گیرند و تعدادی حاضر شدند قید تلویزیون و سینما را بزنند و اقدامات صورت گرفته حاصل این است که گزارشات غلط و ناقصی داشته‌اند و بعد هم مشخص گردید که این حرفی را که زده است غلط محض بوده که این امر مبنای منفعت‌طلبی این اشخاص است.

وی افزود: وعده‌های خارج از کشور به فریب‌خوردگان داده شده است و با منفعت بالاتری به دنبال آن هستند مثلا اگر قرار است در تلویزیون آمریکا دیده شوند نمی‌خواهند در تلویزیون ایران بمانند بنابراین سبب شده که نتوانند درست و به موقع تصمیم بگیرند و در بسیاری از اتفاقات بزرگ که باعث رشد و تقویت نظام اسلامی بوده سکوت کرده‌اند و به راحتی از کنار آن گذشته‌اند.

حجت الاسلام بهنام صالحی پور افزود: باید در مجازات جانیان و قاتلان شهید حمیدرضا الداغی و دیگر شهداء تسریع صورت پذیرد و در ملاء‌عام مورد مجازات قرار بگیرند و کسی جرات پیدا نکند به راحتی چنین عملی مرتکب بشود و از واژه غیرت که برازنده این شهید بود وآن را بعنوان شهید غیرت معرفی کردیم با قاطعیت کامل برخورد بشود چون ممکن است این غیرتی تکرار نشوند و این واژه برای خیلی‌ها واژه بی اساس و تکراری بشود.

مسئول زکات شورای شهرستان ارزوئیه با اشاره به اینکه تا به امروز واژه غیرت به صورت حقیقی و واقعی از طرف برخی مسئولین مورد غفلت قرار گرفته است گفت: عدم قاطعیت برخورد و مماشات نسبت به مسببین اغتشاشات بروز جنایتی بدتر از قبل را رقم خواهد زد.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده https://armanekerman.ir/vdcjmxevmuqet8z.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما