تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۵
۰
plusresetminus
پدر یک خانواده هشت نفره رابری:

مشکلات اقتصادی نباید مانع فرزندآوری شود

پدر یک خانواده هشت نفره رابری گفت: با تلاش و توکل به خدا مشکلات اقتصادی حل می‌شود؛ مسائل اقتصادی نباید مانع فرزندآوری شود.
مشکلات اقتصادی نباید مانع فرزندآوری شود
 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ یکی از مهم‌ترین فاکتورهای شادی و نشاط در جامعه افزایش شادی در کانون خانواده است هر چقدر که میزان ارتباطات عاطفی و صمیمانه در خانواده بیشتر باشد، شادی و نشاط هم افزایش پیدا می‌کند از این رو به سراغ یک خانواده هشت نفره رفتیم.

علی شمس‌الدینی ۴۴ سال دارد ۲۰ تیرماه سال۸۱ ازدواج کرده و هم اکنون دارای ۴پسر و دو دختر هست، وی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ گفت: ۶ فرزند به نام‌های محمدحسین، فاطمه، زهرا، محمدهادی، محمد امین و مجتبی دارم و انتخاب اسامی به نام اهل‌بیت تاکید من و همسرم بوده است و هم اکنون با شغل معلمی در مدرسه عشایری قنات ملک مشغول خدمت هستم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط اقتصادی وضعیت زندگی‌تان چگونه است؟ عنوان کرد: با تلاش و کوشش و توکل به خدا مشکلات اقتصادی حل می‌شود؛ نباید از گرانی و مشکلات اقتصادی ترسید و مانع از فرزندآوری شود چرا که وجود
مشکل واقعیتی همیشه بوده و است.

شمس‌الدینی در خصوص شعار فرزند کمتر زندگی بهتر گفت: این شعار را قبول ندارم، چرا که خود فرزند باعث برکت در زندگی می‌شود و اینکه می‌گویند تربیت فرزند کمتر راحت هست شخصاً این را قبول ندارم چرا که تجربه نشان داده این موضوع اشتباه و تک فرزندی آسیب‌های زیادی دارد.

یکی از عادت خانوادگی او شرکت در اجتماعات مذهبی و ملی با فرزندانش است و خود را ملزم به شرکت در نماز جماعت همراه همسر و فرزندان خود می‌داند.

شمس الدینی به کسانی که به یک یا دو فرزند اکتفا می‌کنند، توصیه کرد: با تک فرزندی خیال نکنند دیگر مشکلی ندارند و تک فرزندی خود آسیب دارد و این موضوع یک مشکل است و گاهی بعضی به خاطر مشکلات اقتصادی به تک فرزندی اکتفا می‌کنند در حالی به مشکلات دیگری مبتلا می‌شوند.






انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdciv5azyt1apv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما