تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۸
۰
plusresetminus
نماینده اسبق مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

معجزه الهی در حفظ مقام معظم رهبری از ترورهای استکبار

نماینده اسبق مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۱۳۶۰ تعداد زیادی از دولتمردان ایران، توسط استکبار، ترور شدند ولی حفظ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) معجزه الهی بود.
معجزه الهی در حفظ مقام معظم رهبری از ترورهای استکبار
به گزارش «راه آرمان» بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام نوپای اسلامی فزونی گرفت و یکی از این توطئه‌ها، تجهیز و تقویت گروهک‌ها و جریانات ضدانقلاب بود.
 
این گروهک‌های منحرف که با سوءاستفاده از موقعیت در اوایل انقلاب به جمع‌آوری، دزدی، غارت سلاح و مهمات پرداخته بودند، شروع به بمب‌گذاری در گوشه و کنار کشور و ترور روحانیون مبارز و انقلابی و حتی مردم عادی نمودند و شخصیت‌های ارزشمندی را به شهادت رساندند.
 
یکی از این گروهک‌ها،‌ گروهک ضاله فرقان بود که با اندیشه التقاطی و منحرف خود در ترور شخصیت‌های ارزشمند نظام قدم پیش نهاد. از جمله اشخاص ترور شده توسط این گروه می‌توان به سپهبد قرنی، شهید مطهری، شهید حاج مهدی عراقی، آیت‌الله قاضی طباطبایی و استاد مفتح اشاره کرد.
 
در روز ششم تیرماه ۱۳۶۰، ‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که نمایندگی امام در شورای عالی دفاع و نیز امامت جمعه تهران را بر عهده داشتند، در مسجد ابوذر تهران جهت پاسخ به پرسش‌های مردم پشت تریبون قرار گرفتند، اما انفجار ضبط صوت بمب‌گذاری شده باعث شد از سمت راست بدن، مورد اصابت ترکش‌ها قرار گرفتند.
 
روی قسمتی از ضبط صوت که در محل انفجار، افتاده بود عبارت «هدیه گروه فرقان»‌ که با ماژیک نوشته شده بود به چشم می‌خورد. پس از انفجار، ایشان به بیمارستان منتقل شدند و مورد عمل جراحی قرار گرفتند و اراده خدا بر این تعلق گرفته بود که ایشان برای آینده نظام، حفظ شوند و به عنوان افتخار جانبازان در خیل جانبازان انقلاب اسلامی قرار گرفتند.
 
حضرت امام خمینی در پیامی به مناسبت سوء قصد نافرجام به ایشان فرمودند: «‌خداوند متعال را شکر که دشمنان اسلام را از گروه‌ها و اشخاص احمق قرار داده است و خداوند را شکر که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی هر نقشه که کشیدند و هر توطئه که چیدند ملت فداکار را منسجم‌تر و پیوندها را مستحکم‌تر کردند .... اینان به کسی سوء قصد کردند که آوای دعوت او به صلاح و سداد، در گوش مسلمین جهان طنین انداز است .... من به شما خامنه‌ای عزیز تبریک می‌گویم که در جبهه‌های نبرد با لباس سربازی و در پشت جبهه با لباس روحانی به این ملت مظلوم، خدمت نموده و از خداوند متعال سلامت شما را برای ادامه خدمت به اسلام و مسلمین خواستارم».
 
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، فرج‌الله عارفی درمورد نقش آمریکا در پرورش، تقویت و تکثیر گروه‌های مختلف تروریستی، خصوصاً منافقین، گفت: دنیای استکبار، تمام امکانات را برای حفاظت از منافع و منابع مادی خودش بکار می‌برد و جمهوری اسلامی ایران، بعنوان یک نظام نوآور در معادلات سیاسی جهان، ظهور پیدا کرده، با منافع مادی استکبار جهانی در تضاد بود.
 
 نماینده اسبق مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی افزود: استکبار جهانی، لایه‌های مختلفی از گروه‌های خشن و مسلح را در همه کشورها، خصوصاً کشورهایی که از عقبه قوی فکری برخوردار هستند، پرورش و شکل می‌دهد.
 
عارفی درمورد زمان استفاده از توان گروهک‌ها، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی باتوجه به اقتضای منافعش، از گروهک‌ها استفاده می‌کند.
 
وی گروهک‌ها را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: بعضی از گروهک‌ها در قالب تظاهر به دین مانند گروه فرقان، بعضی مبنای فکری لائیک مثل چریک‌های فدایی خلق و بعضی هم التقاطی بودند که بخشی از تفکر آنها مربوط به لائیک بوده و بخشی مربوط به اسلام بوده مثل منافقین 
 
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی با استفاده از سرویس‌های اطلاعاتی سیا، موساد و ام‌ای‌سیکس نسبت به شناسایی زندانی‌ها و افراد ناراضی جامعه اقدام می‌کند و طی مراحلی که گاهی ۱۰ تا ۱۵ سال طول می‌کشد، اینها را در مجموعه‌هایی سازماندهی، پشتیبانی و تغذیه فکری و مالی می‌کند تا در مواقع لازم از آنها استفاده کند.
 
فرج‌الله عارفی درمورد باطن استکبار، بیان کرد: خوی استکباری و خودخواهانه غربی‌ها، در ۴۴ سال گذشته، برای اینکه در مسیر حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اخلال ایجاد کند، دست به اقدامی مثل پرورش و تقویت جریان منافقین زده است.
 
وی درمورد تفاوت ویژگی‌های رهبران ایران و جهان، گفت: رهبران دنیا در حصار مستحکم حفاظتی قرار دارند ولی رهبران انقلاب اسلامی ایران، ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند.
 
عارفی افزود: به دلیل اینکه فاصله کمی بین مردم و مسئولان ایران وجود دارد، اولین کسانی که مورد هدف ترور خشونت‌آمیز و حذف فیزیکی قرار می‌گیرند، رهبران و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
وی تصریح کرد: در برهه زمانی کوتاهی از سال ۱۳۶۰، دولتمردانی همچون بهشتی، رجایی و باهنر به شهادت رسیدند ولی مشیت و تقدیر الهی برآن بود که اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بماند و خداوند از بین شهدا، فقط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را بعنوان ذخیره رهبری آینده انقلاب، محافظت کند.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcaomn6u49nee1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما