تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۸
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: برگزاری یادواره شهدای بخش ساردوئیه با هدف آشنا کردن نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت است.
آشنایی نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف یادواره شهداست
به گزارش «راه آرمان» حق شهید است که همه بدانند زنده است و حیات دارد و این یعنی خط شهید و راهش نیز همچنان زنده و پایدار است.

یکی از راه‌های موثر زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا در جامعه، برگزاری یادواره شهدا است که هدف از برگزاری یادواره شهدا درواقع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه‌ تشنه معارف ناب شهدا است.

برگزاری یادواره شهدا فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز و انتقال اهداف و آرمان‌های شهدا به نسل نو و آینده است.

سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا، آشنا کردن نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: باید شهدا، الگوی فرزندان ما قرار بگیرند چرا که دشمن سعی دارد فرزندان ما را بدنبال قهرمانان کاذب و الگوهای غلط منحرف کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: فرهنگ و مکتب شهدا، با برپایی این یادواره‌ها باقی می‌ماند و زنده بودن نظام ما، طی چهل سال گذشته به برکت فرهنگ شهادت است.

سرهنگ نسب امیری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، بیان کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخش ساردوئیه، یادواره سرداران، ۱۷۵ شهید و سه شهید گمنام این بخش برگزار خواهد شد.

وی از سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان سخنران یادواره شهدای بخش ساردوئیه نام برد و اظهار کرد: رحمان مهدی‌پور، مداح و یوسف امیرشکاری، روایتگر رشادت‌های رزمندگان اسلام در یادواره شهدای بخش ساردوئیه هستند.

سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری بیان کرد: یادواره سرداران، ۱۷۵ شهید و سه شهید گمنام این بخش در تاریخ ۲۳ تیرماه سال جاری از ساعت ۱۶ روبروی صحن مطهر امامزاده سلطان سیداحمد (ع) همراه با اجرای گروه تئاتر خانم جعفری برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ فاریابی https://armanekerman.ir/vdcb8sb8zrhbfzp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما