تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۴
۰
plusresetminus
بانو محجبه ورزشکار راوری:

حجاب به رشد من کمک کرده است

بانو محجبه ورزشکار راوری گفت: احساس می‌کنم حجابی که دارم باعث رشد و پیشرفت من می‌شود.
حجاب به رشد من کمک کرده است
منصوری بانو موفق راوری در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ درباره حجاب می‌گوید: ورزش و قهرمانی در کنار حجاب و چادر با محدودیت‌هایی همراه می‌شود، اما شدنی‌ست.

فاطمه منصوری بانوی موفق راوری که تاکنون چهار مدال کشوری و ۵۲ استانی در رشته کاراته گرفته است حجاب خود را با دل و جان دوست دارد در ادامه عنوان کرد: شرکت در مسابقات با حجاب کمی سخت است، اما مانع پیروزی نیست و محدودیتی ایجاد نمی‌کند.

وی گفت: مطمئنا مسابقه دادن با حجاب نسبت به سایرین کمی سخت‌تر است، اما خواستیم با حجاب باشیم تا ثابت کنیم حجاب محدودیتی برای رسیدن به موفقیت‌مان ایجاد نمی‌کند و این موضع برایمان کاملا عادی شده است.

منصوری ادامه داد: معتقدم شناسه بانوان ایرانی حجاب آن‌هاست و حضور ورزشکاران ایرانی نوعی فرهنگ‌سازی است، اگر حجاب مانع پیشرفت بود تا این زمان به این همه پیشرفت‌های چشمگیر دست پیدا نمی‌کردیم.

وی با خوشرویی و رضایت در توصیه‌ای به همسن‌‌های خود ابراز کرد: سعی کردم درس و ورزش را با هم ادغام کنم، خیلی اوقات بود که به محض برگشت از مسابقات شب درگیر امتحانات شدم و طوری نبوده که به‌خاطر ورزشکار بودنم مدرسه و بعدا دانشگاه نمره اضافه‌ای بدهد و واقعا در زمان امتحانات به سختی درس خواندم، به نظر من یک ورزشکار باسواد خیلی با ارزش‌تر از یک ورزشکاری است که تحصیلات ندارد.
 
منصوری خاطرنشان کرد: خدا را شکر با تمام سختی‌هایی که بود، درسم را خواندم و با همه سختی‌ها توانستم کارشناسی را پشت سر گذاشته و وارد مقطع کارشناسی ارشد شدم و دو سال است که در رشته کاراته به مربی‌گری مشغولم و امیدوارم با جامعه‌ای با فرهنگ و تحصیل‌کرده برای کشورم افتخارآفرین باشم.

انتهای خبر/کمساری https://armanekerman.ir/vdca60n6e49nea1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما