تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۹
۰
plusresetminus
حس و حال دیدار با رهبر انقلاب از زبان خبرنگار رفسنجانی؛

دیدار رهبری بهترین رزقی بود که از شهدای گمنام گرفتم

خبرنگار فارس گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب بهترین رزقی بود که بعد از شهدای گمنام در این چند روز نصیبم شد، امیدوارم بتوانم از این رزق بی‌بدیل مراقبت کنم.
دیدار رهبری بهترین رزقی بود که از شهدای گمنام گرفتم
به گزارش راه آرمان به نقل از خانه‌خشتی، زهرا بمی‌نژاد دبیر خبرگزاری فارس در استان کرمان و نماینده این خبرگزاری در شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما از حس و حال اولین دیدارش با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در دیدار جمعی روز گذشته مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب اینگونه گفت: حس و حال خوبی داشتم و اکنون دارم.
وی بیان کرد: روز پنجشنبه( دو روز قبل از دیدار) در حال تنظیم خبر بودم که یک دفعه از طرف مدیر خبرگزاری پیامی برایم ارسال شد و مشخصات بنده را خواستند، پرسیدم برای چه؟ گفتند دعوت شدید به بیت رهبری!
بمی‌نژاد ادامه داد: یک لحظه خشکم زد، باورم نمیشد، چند روز قبل‌تر داشتم با نیایش(دخترم) در مورد آقا صحبت می‌کردم، او به‌شدت عاشق آقاست.
این بانوی خبرنگار ادامه داد: کمی دخترم ناخوش‌احوال بود ولی دلم را به دریا زدم و رفتیم، آقا را که دیدیم اگرچه از دور بود ولی حال و هوایی داشت، روح آدم پرواز می‌کرد، باورم نمی‌شد در یک فضا با حضور خود آقا دارم سخنرانی آقا را گوش می‌دهم.

بمی نژاد گفت: این بهترین رزقی بود که بعد از شهدای گمنام در این چند روز نصیبم شد، امیدوارم بتوانم از این رزق بی‌بدیل مراقبت کنم.
وی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب در مورد مردم کرمان صحبت کردند به خودمان بالیدم.
بمی نژاد بیان کرد: در خصوص انتخابات هم ایشان نگاه ویژه‌ای به مطبوعاتی‌ها داشتند که ان‌شالله برای انجام دادنش تمام تلاش خودمان را باید انجام بدهیم.
گفتنی است جمعی از مردم استان‌های کرمان و خوزستان صبح روز شنبه دوم دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند و از شهرستان رفسنجان نیز تعداد قابل توجهی از اقشار مختلف در این دیدار حضور داشتند.
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcdf50fkyt0sn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما