تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۳
۰
plusresetminus
امام جمعه رفسنجان گفت: بارزترین ویژگی شخصیتی شهید سلیمانی کمک به مظلومان بود.
حاج‌قاسم سلیمانی یاور مظلومان بدون مرز بود
به گزارش گروه فرهنگی راه آرمان به نقل از خانه‌خشتی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در گفتگویی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی در تمامی دوران دفاع مقدس حضور داشت و به‌عنوان فرمانده تیپ ثارالله و لشکر ثارالله در جنوب شرق مدت‌ها در تامین امنیت تلاش کرد.
 
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: شهید سلیمانی بعد از دوران دفاع مقدس نیز در عراق، سوریه، لبنان و … برای نابودی داعش خدمت کرد.

وی در بیان خصوصیات و ویژگی‌های این شهید بزرگوار گفت: هر کس از هر کجا دادخواست داشت و مظلوم بود او را کمک می‌کرد، برایش فرق نمی‌کرد که این آدم‌ها چه آیینی دارند، سعه صدر و دید بلند ایشان زبانزد همگان بود.

عسکری تصریح کرد: هر کس برای مبارزه با ظلم و ستمگر اعلام آمادگی و همراهی می‌کرد بدون اینکه از کدام کشور باشد با آغوش باز از آنها استقبال می‌کرد.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی یاری‌رسان مظلومان بدون مرز بود، کار سردار سلیمانی ریشه در کلام امیرالمومنین(ع) دارد که آن حضرت در آخرین لحظات عمر فرمود دشمن ستمگر و یاور مظلومان باشید.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه قبل از ورود به سپاه با ایشان آشنایی داشتم و از ۲۰ سالگی این شهید را می‌شناختم، گفت: یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی توجه‌به مسئله حلال و حرام و خط قرمزش احکام الهی و تعهد نسبت به مسائل شرعی بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سردار سلیمانی با عکس، پوستر و کاروان انداختن محبوب دلها نشد ایشان با عمل خالصانه، جهاد و تلاش شبانه‌روزی محبوب مردم شد.

امام جمعه رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: باور و ایمان به مردم یکی از ویژگی‌های شهید سردار سلیمانی بود ایشان به مردم عشق می‌ورزید و با عمل خالصانه و جهاد فی السبیل الله محبوب دلها شد.

انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdcjaoev8uqetvz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما