تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد:

حضرت فاطمه(س) بانویی در بالاترین تراز زن اسلامی

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، بانویی در بالاترین تراز زن اسلامی، به این معنی که در حد یک رهبر الهی است و می‌توانند نقشی تاریخ‌ساز و جهت‌دهنده جهانی ایفا کنند.
حضرت فاطمه(س) بانویی در بالاترین تراز زن اسلامی
حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها مجرای فیض الهی به آحاد بشریت است؛ بنابراین ذکر و یاد ایشان و گرامیداشت ارزش‌های این بانوی گرانقدر، گرامیداشت تمامی خوبی‌ها است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، بانویی است که در مناقب و ظرفیت‌های وجودی می‌تواند پیامبر باشند، عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، بانویی در بالاترین تراز زن اسلامی، به این معنی که در حد یک رهبر الهی است و می‌توانند نقشی تاریخ‌ساز و جهت‌دهنده جهانی ایفا کنند.

وی تأکید کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، این بانو تاریخ‌ساز، تکیه‌گاه و پشتیبان معنوی و عاطفی پیامبر اسلام و پس از ارتحال پدر گرامی‌شان، پشتیبان عاطفی و سیاسی امام زمان خود بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها راه حق را تا قیامت به ره‌پویان حق نشان دادند و ایشان پس از ارتحال رسول مکرم اسلام، پرچم‌دار دفاع نظری و عملی از امامت و ولایت بودند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمامی حق طلبان در مسیر احیا حق به حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها تأسی می‌کنند، اظهار کرد: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، تربیت شده مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام پرتویی از آن نور کوثر الهی هستند.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی به امامت امام راحل، در پرتو عنایت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، پرچم اسلام ناب محمدی را به‌دست گرفته‌اند و در تمامی شئون زندگی این پرچم را حمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی با تأکید بر جایگاه مادران و زنانی که پیرو حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها هستند، گفت: عظمت مقام مادری و همسری جلوه‌ای از عظمت مقام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نقش خانه‌داری بانوان، نقش تربیت انسان است، بالاترین نقش است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcg779q7ak9wq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما