تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰
۰
plusresetminus
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی، بی‌شک نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی است.
اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی نشان از ناتوانی دشمنان در برابر انقلاب اسلامی است
شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ ضمن تسلیت شهادت جمعی از زائران مزار شریف سپهبد شهید سلیمانی در گلزار شهدا کرمان و محکوم کردن این اقدام ددمنشانه و بزدلانه توسط رژیم منحوس صهیونیستی گفت: این حادثه دل‌خراش و ناجوانمردانه رژیم جنایت‌کار صهیونیستی موجی از غم و ماتم را در سراسر ایران اسلامی ایجاد کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی، بی‌شک نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این اقدامات دشمن هرگز نمی‌تواند در عزم و اراده پولادین مردم سرافراز ایران اسلامی در مسیر عزت و اقتدار خللی ایجاد کند، عنوان کرد: پیام ملت ایران اسلامی در پی وقوع حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان، همچون گذشته استقامت و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادامه راه شهادت و فداکاری است.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت سربلند جمهوری اسلامی ایران به این اقدام ددمنشانه تروریست‌ها و مزدوران جنایت‌کار، پاسخ کوبنده و قاطع خواهند داد، ابراز کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی با انجام حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان بار دیگر ذلت و عجز خود را نشان دادند.

حسن‌پور با بیان اینکه مردم قهرمان ایران اسلامی در مسیر حمایت از ملت‌های مظلوم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با این اقدامات بزدلانه و ددمنشانه متوقف نخواهد شد، تصریح کرد: به یاری خداوند جبهه مقاومت تا پیروزی نهایی، نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف در صحنه خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: از هر قطره خون شهیدان عزیزمان، هزاران سرباز برای پیوستن به جبهه‌های مقاومت قد علم خواهند کرد و اراده و اقتدار راسخ ملت ایران برای استقامت در برابر زورگویی‌های مستکبران را مستحکم‌تر می‌سازد.



انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcauan6049neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما