تاریخ انتشار :شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان تأکید کرد:

عیان شدن شعار دروغین آزادی بیان در آمریکا

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: با اقدامات صورت گرفته در دانشگاه‌های آمریکا نسبت به دانشجویان و اساتید حمایت‌کننده از مردم فلسطین و غزه، دروغین بودن شعار آزادی بیان عیان می‌شود.
عیان شدن شعار دروغین آزادی بیان در آمریکا
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس توان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به دستگیری و بازداشت برخی از دانشجویان و دو استاد دانشگاه‌های آمریکا که به حمایت از مردم غزه و فلسطین تجمع کرده بودند، گفت: رسانه‌ها و کشورهای غربی همواره سعی می‌کنند، کشورهای غربی را به‌عنوان مهد تمدن آزادی و طرف‌دار حقوق بشر دنیا معرفی کنند و در این زمینه خطوط قرمزی را برای خود تعریف کرده‌اند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ادامه داد: غربی‌ها و آمریکایی‌ها تا زمانی حرف از آزادی و حقوق بشر می‌زنند که به منافع آنان، مشروعیت رژیم جعلی صهیونیستی و منافع این رژیم ضربه‌ای وارد نشود و هر زمان که علیه حاکمیت رژیم صهیونیستی اقداماتی صورت گیرد نه تنها آن را رسانه‌ای نمی‌کنند، بلکه سرکوب هم می‌کنند؛ چراکه رژیم صهیونیستی خط قرمز آن‌ها است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ندای به‌حق و آزادی‌‌خواه دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا بلند شده است؛ چراکه دانشجویان بیدار هستند و اجازه نمی‌دهند ظلمی صورت بگیرد و طرف‌دار عدالت و مبارزه با ظلم هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین توان بیان کرد: زمانی که می‌بینیم در فلسطین جنایاتی صورت می‌گیرد و رژیم غاصب صهیونیستی مردم بی‌گناه، کودکان و زنان را می‌کشند، فطرت انسانی و روحیه آزادی‌خواهی دانشجویان اجازه نمی‌دهد، چنین اتفاقی را شاهد باشند و سکوت کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان اظهار کرد: آمریکایی‌ها خط قرمزشان رژیم صهیونیستی است و اجازه نمی‌دهند، خلاف منافع این رژیم جعلی صدایی بلند شود و چنانچه این اقدام صورت گیرد، آن را سرکوب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شعار حقوق بشر غربی‌ها و آمریکایی‌ها واقعی نیست و تا زمانی آنان این شعار را سر می‌دهند که منافعی برای آنان داشته باشد؛ بنابراین با اقدامات صورت گرفته در دانشگاه‌های آمریکا نسبت به دانشجویان و اساتید حمایت‌کننده از مردم فلسطین و غزه، دروغین بودن این شعار عیان می‌شود.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcivuazrt1a5q2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین