تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۰
۰
plusresetminus
رئیس شرکت ملّی پخش فرآورده‌های نفتی جیرفت:

در تأمین و توزیع نفت سفید در شهرستان جیرفت مشکلی نداریم

رئیس شرکت ملّی پخش فرآورده‌های نفتی جیرفت گفت: امسال مردم برای استفاده خانگی نفت سفید با کمبود مواجه نیستند.
در تأمین و توزیع نفت سفید در شهرستان جیرفت مشکلی نداریم
به گزارش راه آرمان، سید غلامرضا امیری‌زاده در گفتگو با خبرنگار دقیانوس  در خصوص نفت سفید برای استفاده خانگی در این شهرستان گفت: تیم‌های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه‌های شهرستان جیرفت مستقر بوده و ناظر رعایت قوانین و مقررات در فرآیند سوخت‌گیری هستند.
 
رئیس شرکت ملّی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه جیرفت افزود: توزیع نفت سفید در این شهرستان با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است جلوی هرگونه سوء استفاده در جابه‌جایی‌ها را گرفته و کنترل کرده است.
 
وی بیان کرد: شاهدیم که همزمان با فصل زمستان جاری مشکلات مردم در ارائه نفت سفید کمتر شده و به همین دلیل مراجعه مردم نیز کاهش بوده است زیرا کارت نفت  شارژ شده و برای مناطق سردسیر آخرین کالابرگ هم تا آخر دی‌ماه وقت دارد و اگر که هوا سردتر شود کارت‌های نفت مردم نیز دوباره ۱۱۰ لیتر دیگر شارژ می‌شوند.
 
امیری‌زاده ابراز کرد: امسال مردم برای استفاده خانگی نفت سفید با کمبود مواجه نیستند حتی با مقایسه با سال گذشته روند توزیع پیشرفت داشته است و همچنین در مناطق سردسیر این روند افزایشی بوده و با توجه به ارتباطی که با انبار نفت کرمان وجود دارد مشکل کمبودی احساس نشده است.
 
رئیس شرکت ملّی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه جیرفت تصریح کرد: خوشبختانه مصرف روزانه بنزین شهرستان جیرفت با اجراء طرح کدینگ خیلی پایین آمده است و از مزایای این طرح از ورد کارت‌های بنزین مهاجر سایر استان‌ها به استان کرمان جلوگیری کرده است.
 
وی افزود: بازدیدهای مشترک میدانی و نظارت بر عملکرد جایگاه‌های سوخت در شهرستان جیرفت با همکاری فرمانداری به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.
 
امیری‌زاده در ادامه گفت: نظارت مستمر بر توزیع سیلندرهای گاز مایع صورت گرفته است و مدتی کمبود کپسول یا سیلندرهای گاز به دلیل مشکل کارت‌خوان‌ها و عدم به‌روزرسانی سامانه بانک تجارت در تهران بود که همگی رفع شدند و در حال حاظر هیچ مشکلی وجود ندارد.
 
انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcjvoevmuqettz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما