تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
۰
plusresetminus
مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد:

تلاش حاج‌قاسم برای گسترش نظام اسلامی در جهان

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران گفت: سردار سلیمانی در تلاش بود تا نظام اسلامی را در سراسر جهان اسلام گسترش دهد و می‌خواست به دنیا بفهماند که اسلام دین معرفت و انسانیت است.
تلاش حاج‌قاسم برای گسترش نظام اسلامی در جهان
عبدالرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه حاج‌قاسم و خط و مشی وی مربوط به نه تنها ایران اسلامی، بلکه مربوط به منطقه و جهان اسلام است، گفت: نمی‌توانیم سردار سپهبد شهید سلیمانی را به یک جامعه منتسب کنیم؛ همان‌گونه که حاج‌قاسم در سخنرانی‌های خود بیان کردند «همان دختر کم‌حجاب، دختر من و شماست.»

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: سردار سلیمانی در تلاش بود تا نظام اسلامی را در سراسر جهان اسلام گسترش دهد و می‌خواست به دنیا بفهماند که اسلام دین معرفت و انسانیت است.

وی با اشاره به حادثه و جنایت تروریستی در گلزار شهدا شهر کرمان تصریح کرد: این فاجعه غم‌انگیز نه تنها مربوط به کرمان، بلکه مربوط به جهان اسلام است.

رسولی با تأکید بر اینکه گروهک تروریستی داعش هیچ موجودیتی ندارد، مگر آنکه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از آنان حمایت کنند، خاطرنشان کرد: سردار سپهبد شهید سلیمانی این گروهک را نابود کرد و متأسفانه این گروهک با حمایت رژیم صهیونیستی این فاجعه غم‌انگیز را برای جهان اسلام رقم زد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcevv8zejh8xxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین