تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۶
۰
plusresetminus
در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج «برای ایران» چه می‌گذرد؛

دفاع از «حرم» به سبک اندیشه و قلم

داور رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: همان‌گونه که سپهبد شهید سلیمانی گفت جمهوری اسلامی حرم است؛ هنرمندان با حضور در این رویداد آمده‌اند که با قلم، هنر و تفکر خودشان، از حرم دفاع کنند.
دفاع از «حرم» به سبک اندیشه و قلم
محمدنعیم رستمی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با بیان اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج «برای ایران» با موضوع انتخابات در حال برگزاری است، گفت: این رویداد در واقع ادای دینی از سوی جامعه هنری استان کرمان به انتخابات و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

داور رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج «برای ایران» ادامه داد: همان‌گونه که سپهبد شهید سلیمانی گفت جمهوری اسلامی حرم است؛ هنرمندان با حضور در این رویداد آمده‌اند که با قلم، هنر و تفکر خودشان، دفاع از حرم را داشته باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر از ۲۰ شهرستانِ استان، ۳۴ تیم حضور دارند و سطح کیفی رقابت‌ها خوب است؛ تیم‌های از صبح امروز که رقابت کلید زده شده با شور، هیجان و سخت‌کوشی در حال کار هستند و هریک از تیم‌ها، تلاش می‌کنند که بهترین اثر خود را در این رویداد عرضه کنند.

رستمی ابراز کرد: ایده‌هایی که تیم‌ها ارائه می‌دهند، ایده‌های نویی است که شاید کمتر در انتخابات‌های گذشته هنرمندان به آن‌ها پرداخته‌ شده است و در این رویداد ایده‌های نو و جدیدی را می‌بینیم که ان‌شاءالله در بحث اجرا هم بتوانند اجرا خوبی را ارائه دهند.

داور رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج «برای ایران» اظهار کرد: در بخش انیمیشن، انیمیشن‌سازانی هستند که در سطح ملی و بین‌المللی مطرح هستند، در بخش موشن‌گرافیک، استان کرمان جز استان‌هایی است که در این بخش بسیار فعال است که در این بخش حدود ۱۳ تیم حضور پیدا کرده‌اند و بسیار خوب پیش می‌رود.

وی افزود: در بخش پوستر استان کرمان، استان جوانی محسوب می‌شود و کسانی که در این بخش حضور دارند، سعی کرده‌اند ایده‌های خوب و متمایز ارائه دهند، در بخش کلیپ، سناریوهایی که تاکنون دریافت کرده‌ایم، خوب بوده‌اند و تیم‌ها تلاش می‌کنند در بخش اجرا هم بهترین کیفیت خود را داشته باشند.

رستمی با اشاره به اینکه کسانی که در این رویداد حضور دارند، بیشتر مربوط به دهه ۷۰ و ۸۰ هستند، عنوان کرد: کم سن‌ترین تیم شرکت‌کننده، از شهرستان راور است که این تیم از دانش‌آموزان و از جمله تیم‌های شرکت‌کننده در بخش انیمیشن هستند.

داور رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج «برای ایران» با اشاره به اینکه اسامی شهدا انفجار تروریستی کرمان به‌عنوان نام غرفه‌ها نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: اسامی ۴۰ شهید این حادثه را سردر غرفه تیم‌های شرکت‌کننده به‌مناسبت اربعین شهادت آنان نام‌گذاری شده است تا ادا دین کوچکی از سوی برگزارکنندگان این رویداد به شهدا حادثه تروریستی باشد.


انتهای خبر/م 
https://armanekerman.ir/vdci33azvt1apz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین