تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵
۰
plusresetminus
مدیر اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان تشریح کرد:

اهم برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان در ماه رمضان

مدیر اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفتگویی برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.
اهم برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان در ماه رمضان
حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهابی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: اداره‌کل سازمان تبلیغات اسلامی در ماه رمضان برنامه‌های هرساله دارد که از جمله آن می‌توان به اعزام مبلغ، غبارروبی مساجد، آماده کردن محتوا برای مبلغین اشاره داشت.

مدیر اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: آنچه که امسال ویژه دیده شده است، موضوع زندگی با آیه‌هاست که در این راستا، سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری دستگاه‌های متعدد در حال آماده‌سازی طرحی برای ماه مبارک رمضان است که نام این طرح «مسطورا» است و این عنوان به‌معنای سطرسطر زندگی کردن با آیه‌ها است.

وی بیان کرد: ۳۰ فراز از آیات قرآن کریم برای گام اول در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده و کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند، ۳۰ آیه مدنظر را می‌خوانند و تدبر می‌کنند و البته حفظ این آیات مدنظر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهابی با اشاره به اینکه اجرا این طرح به‌مدت سه سال است، خاطرنشان کرد: در گام‌های دیگر طرح «مسطورا» آیات دیگر قرآن کریم در نظر گرفته شده تا در نهایت به ۱۷۰ آیه برسد تا عموم مردم در جامعه بتوانند این آیات کاربردی و موضوعی را که در زندگی روزمره به آن احتیاج دارند، حفظ کرده باشند و تدبرات لازم را در این آیات داشته باشند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcfy1dyew6dmea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین