تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
۰
plusresetminus
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کهنوج:

اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی‌‌ نسل‌ جوان

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کهنوج گفت: اردوهای جهادی همواره فرصت مناسبی برای خودسازی و تداوم کار گروهی در نسل جوان است.
اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی‌‌ نسل‌ جوان
رسول جمشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به تشریح عملکرد گروه‌های جهادی پرداخت و گفت: در این اردوها دانشجویان به‌عنوان مدیران آینده انقلاب از نزدیک با مشکلات محرومان و مستضعفین آشنا می‌شوند و با روحیه انقلابی و جهادی، خدمات مطلوبی به مردمان این دیار ارائه می‌دهند.



وی افزود: به‌همت گروه جهادی «شهدای گمنام» و «مهر مهدوی» دانشگاه آزاد و دانشگاه‌ پیام‌نور، اردو جهادی ۶ روزه‌ای در ۱۲ روستا، از‌جمله روستاهای بخش مرکزی شهرستان کهنوج، خدمات اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، پزشکی، دندانپزشکی رایگان، ارائه شد.




مسئول‌ بسیج دانشجویی شهرستان کهنوج ادامه داد: افراد نیازمندی که برای تامین دارو دچار مشکل بودند به‌صورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

جمشیدی ضمن تشکر از همکاری مدیریت بهداشت و درمان گفت: در این اردوی جهادی، تیمی از پزشکان و متخصص‌زنان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به بیماران مراجعه‌‌کننده خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی لازم را ارائه دادند.



وی اظهار کرد: اردوهای جهادی علاوه‌بر کادرسازی برای نسل جوان، فرصت خوبی برای خودسازی است، هرچند برای برخی تحمل سختی و آفتاب تند‌ کویر و سرمای سخت کوهستان دشوار است، اما همه آمده‌اند برای یک هدف، آن هم خدمت به مردم مناطق محروم در قالب اردوی جهادی است.




مسئول‌ بسیج دانشجویی کهنوج گفت: طعم خدمت به مردم حلاوت و شیرینی خاص خود را دارد، در واقع با اعزام به مناطق محروم چیزی جز فقر، محرومیت و نیازمندی مردم را نمی‌بینید، ولی همه این‌ها بهانه‌ای است برای یک‌چیز با ارزش‌تر، تجربه‌ یک زندگی که به‌راحتی نمی‌شود جای دیگری آن را به‌دست آورد، هر چند توصیف این فضا بسیار سخت است، اما باید در این شرایط زندگی کرد تا بتوانید حس بچه‌ها را تجربه کنید.



وی ادامه داد: جهاد نفس مهم‌تر از نبرد در میدان‌های جنگ است، اردوهای جهادی تمرینی برای جهاد در زندگی و تحمل شده‌اند، سخت دنیایی است.



رسول جمشیدی هدف از برگزاری اردوهای جهادی را امیدآفرینی عنوان و خاطر نشان کرد: حضور در این اردوهای جهادی برای مردم سبب عزت‌مندی  از یک سو و تمرین خدمت‌رسانی و خودسازی نیز برای اعضای گروه جهادی است.


انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcauwn6m49ny61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما