تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹
۰
plusresetminus
مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس:

حیرت جهانیان از مقاومت بی‌نظیر ملت مظلوم غزه

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: جهانیان از مقاومت بی‌نظیر ملت بی‌دفاع غزه متحیراند.
حیرت جهانیان از مقاومت بی‌نظیر ملت مظلوم غزه
مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به جنایات رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی در غزه گفت: غزه‌ سالیان بسیار زیادی است که در مقاومت کردن بی‌نظیر است و این امر موجب حیرت همه جهانیان شده است.

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس ادامه داد: ایستادگی و مقاومت ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه به جهانیان و به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد که قدرت در توپ، تانک و هواپیماهای جنگنده نیست؛ بلکه قدرت در معنویت، ایمان و توکل به خدای متعال است.

وی بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی، جهان کفر و جهان اسلام می‌دانند، ملت غزه قدرت معنوی بسیار پیشرفته خود را از جمهوری اسلامی ایران می‌گیرد و این نظام مقدس همواره در کنار غزه ایستاده است.

مولوی چاهانی با بیان اینکه خداوند متعال در قران کریم فرموده است که اسرائیل سرسخت‌ترین دشمنان اسلام و مسلمانان هستند، ابراز کرد: گل سرسبد مقاومت، جمهوری اسلامی ایران و سرداران خوش‌نام و سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و تا زمانی که آنان در میدان هستند، محور مقاومت پیروز بوده و خواهد بود.

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی که در غزه نقشه‌های خود را نقش برآب دید، جنایت سوریه را مرتکب شد و با هدف قرار دادن ناجوانمردانه سفارت ایران در سوریه، تنی چند از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌شهادت رساند.

وی بیان کرد: اما این رژیم غاصب بداند که درخت مقاومت هیچ‌گاه خشک نخواهد شد و سرداران دیگر انتظار می‌کشند که فتوای رهبری انقلاب برای مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی صادر شود تا عازم نبرد با این رژیم غاصب شوند.

مولوی چاهانی گفت: باتوجه‌به عرف بین‌الملل سفارت‌خانه و کنسول‌گری جزیی از خاک آن کشور محسوب می‌شود؛ بنابراین رژیم غاصب صهیونیستی با انجام این جنایت به خاک جمهوری اسلامی ایران حمله کرده است و این مسئله برای هیچ‌یک از ما ایرانی‌ها قابل قبول نیست و ما حاضریم برای صیانت از خاک جمهوری اسلامی ایران، جان خود را فدا کنیم.

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس افزود: رژیم صهیونیستی با انجام این جنایت هولناک نشان داد که به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست؛ چراکه در ذات این رژیم موضوعی به‌نام قداست و حرمت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم که این روز، روزی بسیار مهم و حیاتی برای امت اسلام است، عنوان کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس، از برکات نظام و انقلاب اسلامی است.

مولوی چاهانی خاطرنشان کرد: اقوام و اقشار مختلف در سراسر کشور، با حضور جانانه و با مشت‌های گره کرده در روز جهانی قدس خواهند آمد و نشان خواهند داد که فلسطین و سرداران شهید ما تنها نیستند و به‌زودی ملت آزاده فلسطین و مسلمانان حامی محور مقاومت این غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی را نابود و زائل خواهند کرد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdciwuazut1a5z2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما