تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۰
۰
plusresetminus
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راور روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.
پیام تبریک سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راور به خبرنگاران
به گزارش " راه آرمان "؛ سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راور فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

در متن پیام تبریک سرهنگ محسن شیخ زاهدی چنین آمده است: هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ هیچگاه از یادمان نمی‌رود روزی که یکی از اصحاب رسانه یعنی محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست عوامل گروه طالبان به خیل عظیم شهدا پیوست و یک سال بعد در نخستین سالگرد این رخداد به پاس قدردانی از مقام و حرفه شهید صارمی با تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور هفدهم مردادماه به نام روز خبرنگار نامگذاری شد.

به حقیقت  امر اطلاع‌رسانی که بخش مهمی از فرآیند آگاه سازی جامعه را شامل می‌شود رسالت خطیر روزنامه‌نگاران و خبرنگاران است و قدم نهادن و برداشتن در این وادی نیز خود رسالتی به مراتب خطیرتر.

 بی تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح،دقیق و سریع اطلاعات، همدوش با نیروهای مسلح در تمام جبهه های سخت و نرم از آرمان‌های امام خمینی (ره)و  دستاوردهای ارزشمند انقلاب با رهبری مدبرانه  امام خامنه‌ای عزیز  دفاع کرده و در این راه ثابت قدم مانده اند. 

اینجانب ضمن ادای احترام به روان پاک شهیدان و جان  باختگان خانواده بزرگ اطلاع‌رسانی و تقدیر از زحمات اصحاب رسانه، امیدوارم  در سایه ایزد منان و ظل توجهات خاص حضرت ولی عصر عجل الله و زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز همچنان تداوم یافته و به ارتقاء سطح آگاهی جامعه منتهی شود.

انتهای پیام/ک https://armanekerman.ir/vdcfmxdytw6d0ea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما