تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۸
۰
plusresetminus
به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان تجلیل شد.
از خبرنگاران شهرستان کوهبنان تجلیل شد
 به گزارش خبرنگار "راه آرمان"به مناسبت روز خبرنگار نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور فرماندار شهرستان کوهبنان، مسئول دفتر نماینده شهرستان های زرند و کوهبنان و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان در سالن اجتماعات فرماندارى کوهبنان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حمید گلستانی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت سالگرد شهید صارمی، گفت:شایسته است از زحمات یکساله خبرنگاران تشکر کنیم همچنین در شرایط بیماری بعد از کادر درمان، خبرنگاران هستند که باید از آنها تشکر شود.

در ادامه حسین سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان ضمن  تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت شهدا و شهدای مدافع حرم و خبرنگار شهید صارمی، گفت:  اگر امروزه  فرصت خدمت گزاری فراهم شده است از برکت خون شهدا است.

او افزود: همه خبرنگاران در سراسر کشور از نخبگان جامعه هستند که دردها و چالش های جامعه را می‌بینند و منعکس می کنند و مسئولان هم باید به آنها توجه و در جهت رفع آنها تلاش کنند.

سالاری ادامه داد: در شهرستان کوهبنان اقدامات خوبی انجام شده است اما در شرایط بیماری کرونا و جنگ اقتصادی هستیم که شهرستان کوهبنان و استان کرمان هم متاسفانه  از نظر بیماری در وضعیت خوبی قرار ندارد بنابراین باید هم مردم و هم مسئولان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و در جهت قطع زنجیره بیماری تلاش کنیم تا واکسیناسیون عمومی صورت بگیرد‌ که رئیس جمهور محترم هم تاکید زیادی داشتن که بحث واکنیساسیون سرعت بگیرد.

او بیان داشت: با همه تنگناهایی که در زمینه اقتصادی وجود داشت اما در سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده است به لحاظ عمرانی، تحهیز دستگاه ها و نهاد ها و... که انشالله در هفته دولت اقدامات انجام شده  به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

سالاری گفت: آرزوی توفیق داریم برای همه عزیزانی که هفته گذشته وظیفه خود را در شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز کردند.
در ادامه جلسه تعدادی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به بیان نقطه نظرات، مسائل و پیشنهادت و انتقادات پیرامون احداث کارخانه سرب و روی، جاده ارتباطی و... پرداختند
 و در پایان جلسه، با اهداء لوح از خبرنگاران  تقدیر و تشکر شد.


انتهای پیام/محمدی کوهبنانی https://armanekerman.ir/vdcdoz0fxyt0x56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما