تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۶
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان مطرح کرد؛

تکمیل 310 پروژه نیمه تمام آموزش و پرورش استان در سال های اخیر

احمد اسکندری نسب گفت: 310 پروژه نیمه تمام باقی مانده در آموزش و پرورش استان کرمان در سال های اخیر تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.
تکمیل 310 پروژه نیمه تمام آموزش و پرورش استان در سال های اخیر
به گزارش راه آرمان؛ احمد اسکندری نسب با بیان این که 310 پروژه نیمه تمام باقی مانده در آموزش و پرورش استان کرمان در سال های اخیر تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است، گفت: با همکاری فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان 720 کلاس درس در قالب 120 مدرسه و در قالب "پویش کرمان دانا" در استان احداث خواهد شد که امروز شاهد بهره برداری از این مدرسه 9 کلاسه هستیم.

وی افزود: همه کشورهای پیشرفته دنیا به آموزش و پرورش توجه ویژه ای دارند و تعلیم و تربیت را اولویت همه فعالیت های خود قرار داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: بر اساس سند تحول بنیادین مدرسه، کانون فرهنگی و تربیتی محله است، مدرسه کانون توسعه و پیشرفت اجتماع و مکان پویایی و بالندگی است.

اسکندری نسب با اشاره به رشد فضای آموزشی استان گفت: امیدواریم با بهره برداری از مدارس جدید، شاهد رفع چالش ها و کمبودهای فضای آموزشی استان باشیم.

بر پایه این گزارش، مدرسه 9 کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (پویش کرمان دانای 26) با حضور علی زینی وند استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش، محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مهدی طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در بخش کشکوییه شهرستان رفسنجان و مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcgwq9qwak9xy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما