تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۱
۰
plusresetminus
فرماندار زرند گفت : زلزله ۵.۱ ریشتری زرند به تعدادی از منازل و ساختمان های فاقد استحکام خساراتی وارد کرده است
خسارت زلزله زرند به منازل فاقد استحکام
 
به گزارش راه آرمان ، در پی زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی یزدانشهر از توابع بخش یزدان آباد در ساعت ۱۵:۱۶ عصر امروز ۲۴ مهرماه، جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند پس از اعزام تیم های ارزیاب و کمک رسان به مناطق مورد نظر، به ریاست علی صادق زاده فرماندار زرند و با حضور بخشداران مرکزی، یزدان آباد، شهرداران و دیگر اعضا تشکیل شد.
 
صادق زاده ابراز داشت: طبق ارتباطات و مشاهدات تیم های ارزیاب، خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی در پی زلزله یزدانشهر شهرستان زرند گزارش نشده است.
 
فرماندار زرند با اشاره به تشکیل و اعزام تیم‌های ارزیاب و کمک رسان بلافاصله پس از وقوع زلزله به مناطق مورد نظر خصوصاً مرکز زلزله در حوالی یزدانشهر بخش یزدان آباد و روستای باب تنگل و شهرک طالقانی بخش مرکزی و همچنین دیگر روستاهای حوالی مرکز شدت زمین لرزه، تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران و دیگر مدیران شهرستان، ضمن اندیشیدن تمهیدات لازم و آمادگی کامل در مواجه با بحران های احتمالی، حق خروج از زرند را ندارند.
 
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند، افزود: این زمین لرزه فقط در برخی موارد موجب تخریب، فروریختن برخی دیوارها، ترک خوردگی سقف و شکسته شدن شیشه ها در منازل و ساختمان های خشت و گلی و فاقد استحکام و همچنین خسارت به برخی از قنوات و چاه های آب کشاورزی در یزدانشهر، روستای باب تنگل و شهرک طالقانی، شد.
 
علی صادق زاده با عنوان این موضوع که میزان خسارت های دقیق در دست بررسی است، بر لزوم اسکان موقت و امن تعداد جزئی از خانواده هایی که منزل آنها امن نیست و هراس دارند، در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.
 
انتهای پیام / زرند
https://armanekerman.ir/vdcjo8evhuqe8yz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما