تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸
۰
plusresetminus
حجت الاسلام آقاملایی گفت: امروز وفاداراترین، مقتدرترین و جوان مردترین ارتش جهان بسیج است که سبب شده آمریکا و استکبار جهانی از آن ترس و واهمه داشته باشند.
بسیج مقتدرترین ارتش جهان است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که صبح امروز در دبیرستان پسرانه باقرالعلوم برگزار شد با بیان اینکه تفکر و ایده بسیج از خلوص نیت امام سرچشمه گرفته بود گفت:بسیج در حقیقت مدرسه عشقی است که امام (ره) در روز ۵ آذر آن را افتتاح کرد.

وی افزود: اگر امروز محور مقاومت خار چشم مستکبرین شده است از برکات تفکر بسیجی است.

آقاملایی تصریح کرد: امروز وفاداراترین، مقتدرترین و جوان مردترین ارتش جهان بسیج است که سبب شده آمریکا و استکبار جهانی از آن ترس و واهمه داشته باشند.

امام جمعه فهرج با اشاره به تربیت افرادی نظیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی، شهید فهمیده، شهید بهنام محمدی و شهدای هسته ای توسط این مکتب اظهار کرد: امروز تمام تلاش دشمن این است در شبیخون فرهنگی جوانان ما را فریب بدهد.

وی با تاکید بر قوی شدن از لحاظ بصیرتی و عقیدتی تصریح کرد: دشمن پی به این موضوع برده است تا زمانی که تفکر بسیجی وجود داشته باشد هیچ غلطی نمیتواند بکند.

 ایران هسته ای حاصل تفکر بسیجی است

همچنین حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج در این آیین گفت: بسیج مجموعه ای از انسان های پاکباخته است که برای خدمت به مردم سر از پا نمیشناسند.


وی افزود: این عزیزان از بدو تولد بسیج تا به امروز توانسته اند با حضور خود در هر عرصه و میدانی برای کشور اقتدار و افتخار به ارمغان بیاورند.

ابراهیم ابادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار چند روز قبل با نخبگان گفت: حضرت آقا در این دیدار بر علم، پژوهش و فناوری تاکید بسیار زیادی داشتند.

فرمانده سپاه فهرج با تاکید بر جدی گرفتن علم اظهار کرد: همان طور که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره شده یکی از ارکانی که کشور را عزیز، عزتمند و ثروتمند می کند و به اوج اقتدار میرساند علم است.

وی با بیان اینکه با تکنولوژی علم و فناوری میتوان دشمن را در رسیدن به اهداف خود مایوس ساخت افزود: امروزه ما با تفکر بسیجی توانسته ایم اتم را مهار، ایران را هسته ای و موشک را نقطه زن کنیم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcc1iqsx2bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما