تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۵
۰
plusresetminus
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بم؛

بسیج بازوی توانمند ولایت در مسیر تعالی و پیشرفت کشور است

محسن مظاهری نیاگفت: امروز جوانان بسیجی به عنوان پیشبران بیانیه گام دوم انقلاب امروز؛ هم در عرصه سازندگی و آبادانی و هم جهاد تبیینی، نهایت تلاش خود را نموده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود ناکام خواهند گذاشت.
بسیج بازوی توانمند ولایت در مسیر تعالی و پیشرفت کشور است
به گزارش راه آرمان ، حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بم، با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های بزرگ جانبازان و ایثارگران، بسیجیان در همه اقشار مختلف به ویژه بسیج جامعه پزشکی و دانشجویی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج به معنی حضور آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحنا فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.(مقام معظم رهبری) بسیج در طول دوران پرافتخار انقلاب اسلامی (دوران هشت سال دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌ها، مقابله با معاندان و در حوادث گوناگون مثل سیل و زلزله و همچنین بیماری منحوس کرونا) همیشه در صحنه حاضر بوده و به عنوان بازوی توانمند ولایت در مسیر تعالی و پیشرفت کشور؛  تلاش بی وقفه و اثرگذاری داشته است.
این نهاد مقدس هم اکنون به عنوان یک الگوی موفق در سایر بلاد اسلامی مورد استفاده قرار گرفته و به همین خاطر مورد غضب و عناد و هجمه مستکبران عالم قرار می‌گیرد.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تصریح کرد:سلام بر بسیجیان سلحشور؛ که  زیباترین حماسه فداکاری را آفریدند . به فرمایش مقام معظم رهبری  (آنچه که برای همه‌ی ما، برای همه‌ی بسیجیان عزیز، برای جوانها در هر نقطه‌ای از این عرصه‌ی عظیم که مشغول کار هستند، باید به عنوان شاخص مطرح باشد، عبارت است از این سه عنصر: بصیرت، اخلاص، عمل بهنگام و به اندازه. این سه عنصر را همیشه با یکدیگر توأم کنید و در نظر داشته باشید) .

وی بیان کرد:فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و جبهه مقاومت و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم عزیز  را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های بزرگ جانبازان و ایثارگران، بسیجیان عزیز در همه اقشار مختلف به ویژه بسیج جامعه پزشکی و دانشجویی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون بسیجیان سرافراز را  از خداوند منان مسالت دارم.

انتهای پیام/بم
 



     
  •  
 
 
 
https://armanekerman.ir/vdcamun6i49nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما