تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۸
۰
plusresetminus
عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه شهید سلیمانی با فرهنگ بسیجی توانست از یک جوان ساده روستایی به سرداری تبدیل شود، گفت: حاج قاسم افتخار می کرد به سرباز ولایت بودن و امروز هم کلید نجات و رهایی ما از همه مشکلات فرمانبرداری مطلق مانند حاج قاسم از ولایت است.
فرهنگ بسیجی؛ جوان روستایی را به سردار دلها تبدیل کرد/ کلید نجات از مشکلات، فرمانبرداری مطلق مانند حاج قاسم از ولایت است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه خوشحالم در هفته بسیج به زیارت الگوی بسیجیان عالم اسلام آمده ام، گفت: فرهنگ و روحیه بسیجی، بزرگترین ویژگی شهید سلیمانی بود که همه ویژگی ها در آن جمع شده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: او با این فرهنگ توانست از یک جوان ساده روستایی به سرداری تبدیل شود که تمام عالم را فراگیرد کند و دشمن را به غضب و ستوده آورد و عالم اسلام و مسلمان ها را امیدوار و به میدان مبارزه دعوت کند.

وی بیان کرد: حاج قاسم را همه سردار دلها گفتند؛ اما حاج قاسم افتخار می کرد به سرباز ولایت بودن و امروز هم کلید نجات و رهایی ما از همه مشکلات فرمانبرداری مطلق مانند حاج قاسم از ولایت است.

این مقام مسئول ابراز کرد: در وصیت نامه سپهبد شهید سلیمانی، در حیاتش و در تمام زندگی حاج قاسم آن چیزی که برای او محور بود، فرمان برداری مطلق از ولایت بود؛ چرا که ما اطاعت از ولایت را اطاعت از یک فرد نمی دانیم و اطاعت از ولایت، اطاعت از حکم الله و قانون خداست.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با تأکید بر اینکه امروز هم همان حرف حاج قاسم است، خاطر نشان کرد: البته می بینیم حاج قاسم نه فقط با حیاتش به اسلام خدمت کرد؛  بلکه با شهادتش بزرگترین خدمت را به اسلام کرد و این یعنی کسانی که حسینی شدند، زندگی شان حسینی می شود و رفتنشان نیز حسینی می شود.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcbz5b8srhb5zp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما