تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۹
۰
plusresetminus
همایش بزرگ بسیجیان شهرستان عنبرآباد در محل ناحیه مقاومت سپاه برگزار شد.
همایش اقتدار بسیج در عنبرآباد
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز با حضور حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد، ایزدی سرپرست فرمانداری، دادستان عنبرآباد، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، فرمانده انتظامی عنبرآباد، مدیران دستگاهای اجرایی، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی همایش اقتدار بسیجیان در محل ناحیه مقاومت سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: در چنین روزی به فرمان امام بسیج تشکیل شد و همه گمان کردند بسیج یک ارگانیست همانند خیلی از ارگان های انقلاب اما اینگونه نبود‌، بسیج یک فرهنگ است یک ارگان نیست.

وی با اشاره به تعابیر مختلف برای تعریف از بسیج بیان کرد: بسیج مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌ به‌ کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: واژه بسیج در بردارنده چهار ویژگی یک بسیجی واقعی است، ب بسیج یعنی بصیرت، یک بسیجی واقعی بابصیرت است ،سین بسیج یعنی سیروسلوک الی الله، ی بسیج یعنی یاوری از ولی زمان، جیم بسیج یعنی جانفشانی در تمام صحنه ها در میدانهای نیاز و هر نقطه ای که انقلاب نیاز دارد به حمایت بسیج  آنجا حاضر است.

بامری با بیان اینکه یک بسیجی نمونه، ارتباطش همیشه با خدا برقرار است، تصریح کرد: امام فرمود تا می توانید وصیت نامه شهداء را مطالعه کنید.

در این مراسم با حضور امام جمعه و اعضای شورای تامین از بسیجیان نمونه و فعال شهرستان با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.



انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchkinzx23ni6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما