تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین آقاملایی گفت: روحیه جهادی نشانه زنده بودن جامعه اسلامی است.
روحیه جهادی نشانه زنده بودن جامعه ی اسلامی است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در مراسم اجرای رزمایش جهادی سردار دلها که صبح امروز در روستای سکهور برگزار شد گفت: روحیه جهادی نشانه زنده بودن جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج ابرقدرت واکنش سریع است افزود:در حقیقت بسیج نیرویی است که دل در گرو گمنامی دارد و بسیجیان تربیت یافته گان مکتبی هستند که شاهدان و شهیدان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی یافته اند.

امام جمعه فهرج تأکید کرد: بسیجی از هیچ کس جز خداوند مزد نمیخواهد و این تفکر را از مولا و مقتدایش حضرت علی علیه السلام آموخته است.

آقاملایی با ابراز خرسندی از مزین نمودن این رزمایش بنام سردار دلها گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ابرمردان و ثمره و محصول گفتمان حضرت امام خمینی (ره) بود که نه تنها مردم ایران بلکه مردم خاورمیانه و کشورهای محور مقاومت همیشه دعاگوی ایشان هستند.

حاج قاسم پای ما را به منطقه محروم فهرج باز کرد

سردار یاراحمدی مسئول گروه جهادی بصیران تهران نیز در آیین رزمایش جهادی سردار دلها گفت: بنده نمیتوانم در تهران راحت بخوابم و زندگی کنم، بعد ببینم در مناطقی از کشور مثل فهرج مردم امکانات رفاهی را ندارند؛ این اصلا امکان پذیر نیست.


وی گفت:دلیل حضورم در جبهه های حق علیه باطل از ۱۵ سالگی تا پایان جنگ احساس تکلیف بود و امروز نیز همان احساس تکلیف را در سنگری دیگر بر خود واجب میدانم.

مسئول گروه جهادی بصیران تهران گفت: بنده درس اخلاص را از حاج قاسم آموخته ام و ایشان بود که پای ما را به منطقه محروم فهرج باز کرد.

یاراحمدی در ادامه بر پای کار بودن مسئولان محلی در اجرای طرح های محرومیت زدایی تأکید و بیان کرد: همه تلاش ما این است تا با همکاری یکدیگر در عرصه های مختلف بتوانیم خدمت رسان محرومان باشیم.

وی در پایان با اشاره به تلاش مجاهدانه گروه های جهادی فهرج گفت: در راستای تجلیل از زحمات این عزیزان چفیه متبرک شده از طرف مقام معظم رهبری را تهیه و به رسم یاد بود به ۱۵ جهادگر فهرج اهدا مینماییم.

امیدواریم بتوانیم خواسته ی حضرت آقا را بر لبان محرومین بنشانیم.

حمید ابراهیم آبادی فرمانده سپاه فهرج نیز در آیین اجرای این رزمایش با قدردانی از توجه ویژه مسئول گروه جهادی بصیران به منطقه محروم فهرج گفت: راه عرصه جهاد با نَفس همه جا باز است و امیدواریم بتوانیم خواسته ی حضرت آقا را بر لبان محرومین بنشانیم.



وی افزود: در آستانه ی دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هدف از اجرای این برنامه زودودن غبار محرومیت از چهره خانواده های محروم و نیازمند فهرج است.

ابراهیم آبادی اضافه کرد: در قالب فاز اول این رزمایش تعداد ۱۰۰ بسته غذایی، لوازم کامل ساخت ۴۰ سرویس بهداشتی، لوازم خانگی شامل گاز، یخچال، بخاری، ماشین لباسشویی، ظروف آشپزخانه، کتاب و اقلام فرهنگی جمعا با مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع می شوند.

گروه های جهادی فهرج در سطح استان پیشرو و ممتاز هستند

همچنین امیر باقری زاده فرماندار فهرج نیز در آیین رزمایش جهادی سردار دلها ضمن قدردانی از گروه جهادی بصیران تهران و مجموعه سپاه فهرج گفت: طی نشستی که با آقای یاراحمدی داشتیم برنامه های بسیار خوبی در راستای اهداف گروه های جهادی و توسعه شهرستان تشریح کردند.


وی بر همکاری اعضای شورای اداری با گروه های جهادی تأکید و اظهار کرد: سعی ما بر این است بروکراسی اداری را در کار جهادگران کاهش بدهیم تا بتوانند به نحو مطلوبی فعالیت خود را ادامه بدهند.

باقری زاده با اشاره به پیشرو و ممتاز بودن گروه های جهادی فهرج در سطح استان بیان کرد: ما نیز در مجموعه اداری شهرستان با محوریت امام جمعه محترم آمادگی لازم پیرامون تسهیل در فعالیت های گروه های جهادی را داریم تا مباحث توسعه ای آن طور که این عزیزان در نظر دارند انجام شوند.

انتهای پیام/عباسزاده


  https://armanekerman.ir/vdcgww9qyak9xq4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما