تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰
۰
plusresetminus
سید عباس حسینی در خصوص ممانعت شهرداری از تکمیل نصب دکل در پارک خیابان قیام، توضیحاتی ارائه داد.
اقدام شهرداری رفسنجان در خصوص ممانعت از تکمیل نصب دکل در پارک قیام، قانونی بود
سید عباس حسینی مشاور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان در گفتگو با راه آرمان در خصوص ممانعت شهرداری از تکمیل نصب دکل در پارک خیابان قیام، توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: پنج شنبه شب توسط عوامل پلیس ساختمانی شهرداری منطقه ۲ رفسنجان از ادامه عملیات نصب دکل مخابرات و تکمیل آن در پارک قیام ممانعت به عمل آمد.

حسینی بیان کرد: بر اساس قرار داد و مجوز صادره جانمایی این دکل در مکان دیگری از این پارک که کمترین آسیب را به مردم وارد کند بوده است موضوعی که به شدت مورد تاکید ساکنین منطقه هم بوده، اما اداره مخابرات بدون توجه به مکان قید شده در مجوز و بر خلاف مواد ۱ – ۴- ۶ قرارداد، دکل را شبانه در جایی دیگر از پارک نصب می کند.

مشاور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان افزود: پیش از این اقدام و در زمان بتن ریزی، طی دو مرحله شهرداری به مخابرات در خصوص نصب دکل مبنی بر اینکه دکل باید در جای مشخص شده در قرار داد نصب شود، تذکراتی داده بود و مستندات آن هم موجود است و حتی شهرداری در نامه ای به دادستان رفسنجان در تاریخ ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۰ این موضوع و تخطی مخابرات را اعلام کرده بود.

حسینی با اشاره به اینکه به طور کلی کار شهرداری قانونی بوده است، اظهار کرد: اینکه مخابرات اصرار دارد یک مکان دیگری غیر از مکان مشخص شده، دکل را نصب نماید و اینکه چرا این اقدامات لجوجانه و خارج از ضوابط را انجام می دهد، هم جای سوال و هم جای پیگیری قضایی دارد.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در خصوص اقدام توهین آمیز عوامل پلیس ساختمانی به نیروهای مخابراتی خاطر نشان کرد: این موضوع کاملا برعکس است، شب گذشته زمانی که عوامل پلیس ساختمانی در پارک قیام برای ممانعت از تکمیل نصب دکل حضور پیدا می کنند، برخورد و الفاظ بسیار نامناسبی از سوی عوامل مخابرات دریافت می کنند اما نیروهای شهرداری صبوری می کنند؛ و پلیس ۱۱۰ هم در آنجا حضور پیدا می کند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdci5paz5t1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما