تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۱
۰
plusresetminus
همزمان با شام شهادت بی بی دو عالم و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها محفل انس با قران در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.
محفل انس با قرآن به یاد سردار دلها در کوهبنان برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ همزمان با شام شهادت بی بی دو عالم و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها محفل انس با قران با حضور گروه بین المللی هم آوائی پیامبر اعظم (ص)  کرمان و قاری کشوری استاد مجتبی یداللهی در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام  محمد حسین محمدی گفت: بچه های قرانی مظلوم واقع شدند و مسئولین باید به فکر قاریان و حافظان قرآن باشند.

وی ادامه داد: سردار دلها احترام خاصی برای روحانیت می گذاشت ، همواره خود را سرباز ولایت می دانست و برای خودش حریم قائل نبود.

وی خاطر نشان کرد: پدر سردار سلیمانی انسانی شجاع و با صفا بود لذا سردار همانند پدرش با مردم رفتار و برخورد خوب و مناسب داشت.

 نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان راور افزود: سردار دلها مظهر اسما خدا شد ایشان حضرت زهرا (س) را بعنوان مادر خود می دانست لذا مسجود فرشتگان الهی و محبوب قلوب مردم شد.

وی یادآور شد: حاج قاسم حتی در دل کودکان و در دل مردم سایر نقاط جهان جای گرفت چون از زمانی که خود را شناخت در خدمت والدین بود.

حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: سردار دلها در دوره نوجوانی و جوانی کمک حال خانواده بود ، پدر شهید با لقمه حلال فرزندانش را بزرگ کرد.

وی بیان کرد: سردار دلها همواره به دیدار اقوام و خویشان خود در روستا می رفت آنان را تکریم می کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه راور خاطر نشان کرد: بسیاری از فرماندهان کشورهای دیگر در برابر سردار دلها احترام می گذاشتند؛ لذا ایشان به کشورهایی مانند عراق ، لبنان ، سوریه ، فلسطین عزت داد.

انتهای پیام/نامجو کوهبنانی  https://armanekerman.ir/vdcfmmdyxw6d01a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما