تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۸
۰
plusresetminus
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛

جشن بزرگ میلاد کوثر در عنبرآباد برگزار شد

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جشن ازدواج آسان ۱۰ زوج جوان در عنبرآباد برگزار شد.
جشن بزرگ میلاد کوثر در عنبرآباد برگزار شد
به گزارش "راه آرمان" همزمان با ولادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) جشن ازدواج آسان ۱۰ زوج جوان به همت بسیج جامعه زنان شهرستان عنبرآباد با حضور  امام جمعه ، فرمانده سپاه، رئیس دادگستری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان، جمعی از مسئولان و بانوان شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

در این مراسم ایوب سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد ضمن تبریک میلادحضرت زهراسلام الله علیها گفت: شروع زندگی زوج های جوان همزمان با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها اتفاق بسیار مبارکی است.

‌وی بیان کرد: شبكه هاي ماهواره اي با پخش برنامه متعدد درصدد سست كردن بنيان خانواده ها و ترويج بي بندوباري هستند.
سنجری گفت: اين شبكه ها به دنبال هويت زدايي از مفهوم خانواده به منزله كوچك ترين واحد اجتماعي مستقل و موثر هستند تا گردانندگان آنان به هدف شوم خود دست يابند.
فرمانده سپاه عنبرآباد اظهار كرد: بيشتر برنامه هاي شبكه هاي ماهواره اي با سنت و فرهنگي اسلامي در تضاد است و مي توانند آثار مخرب روحي و رواني بر مخاطبان خود داشته باشند. 

در این مراسم جشن حجت الاسلام بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد گفت: طبق حدیثی گرانقدر از پیامبر اکرم صلی الله علیه که فرمودند: بهترین ازدواج آسان‌ترین آن است.

وی با تشکر از عوامل مروج این نوع سنت های حسنه گفت: تلاش عزیزان سپاه و خانواده این زوج های جوان قابل تقدیر است.

وی گفت: توقعات ایجاد شده در شرایط سخت امروز ازدواج ها را به رکود کشانده و همین باعث شده امروز ازدواج های آسان سمبل شود و باید ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام بامری عنوان کرد: ازدواج ها اگر بر معیار اسلامی و دینی شکل بگیرد یقینا آن زندگی شیرین و موفق خواهد بود. 

دکتر داوریان رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در این مراسم گفت: ما انسان ها در طول عمر تصمیم های مختلفی میگیریم مثلآ تصمیم میگیریم تجارت کنیم، مسافرت کنیم، خرید فروش کنیم وغیره ازدواج یکی از همین تصمیم  هاست که باید با تحقیق و اطلاعات و شناخت کافی صورت گیرد.

داوریان اظهار کرد: متاسفانه بعضی افراد در شهرستان های جنوبی امر ازدواج هایی را بسیار سرسری می‌گیرند و به تبعات آن فکر نمی‌کنند.

وی افزود: در فرهنگ اسلام ازدواج یک امر مهمی است که می‌طلبد در مورد آن تحقیق و کسب اطلاعات کرد.

رئیس دادگستری خاطر نشان کرد: سبک‌ازدواج آسان را در جامعه ترویج دهیم که این سبک زندگی همان سبک مورد نظر دین و ائمه اطهار است.

در پایان این مراسم خطبه عقد یک زوج توسط حجت الاسلام بامری امام جمعه محترم  شهرستان به دور از همه تجملات و با همدلی و سادگی قرائت شد.
https://armanekerman.ir/vdcdxo0foyt0xs6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما